וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטירוף: שחקן ה-NBA לשעבר למאר אודום פירק את הזמר ארון קרטר בקרב אגרוף

עודכן לאחרונה: 12.6.2021 / 13:08

חשבתם שהקרב בין מייוות'ר לפול היה מוזר? הכדורסלן לשעבר (2.08) פגש את הזמר והשחקן (1.83) בזירת האגרוף. זה נגמר בנוקאאוט כבר בסיבוב השני

למאר אודום ארון קרטר קרב אגרוף/יוטיוב

קרבות אגרוף לא קונבנציונלים צוברים תאוצה בשנים האחרונות - ולא רק בשל התרסקותו של ענף האגרוף שאיבד גובה ב-20 השנים האחרונות, אלא גם בשל הביקוש הגדול, בעיקר בקרב האמריקאים. אחרי שאחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, פלויד מייוות'ר, נכנס לזירה עם היוטיובר לוגן פול, ואחרי שאחיו ג'ייק פול נלחם בלוחם MMA, הלילה (בין שישי לשבת) הגיע תורם של שני סלבס שמעולם לא דרכו קודם לכן בזירת האגרוף: שחקן ה-NBA לשעבר למאר אודום והזמר ארון קרטר - האחד בגובה 2.08 והשני בגובה 1.83.

כפי שניתן היה לצפות, הקרב לא התעלה לרמה גבוהה. אפילו די רחוק מכך; הטכניקה של השניים שואפת לאפס וזה אכן בא לידי ביטוי בזירה. בסופו של דבר, אודום הענק הצליח לגבור על יריבו בנוקאאוט בסיבוב השני, לאחר שהשופט - לוחם ה-MMA לשעבר צ'אק לידל - לא מיהר לעצור את הקרב על אף שקרטר ספג מספר נוקדאונים לפני כן. יותר מזה - קרטר אף סימן לשופט במהלך הקרב שהוא מעוניין לעצור, אך הוא בחר להתעלם וסימן לאודום להמשיך.

גם כאן, בדומה לקרב של מייוות'ר ופול, עשו זאת השניים לצורך מטרה אחת: להרוויח כסף, וכמה שיותר. צופה שרצה לצפות בקרב ב-PPV, נדרש לשלם 30 דולר כדי לצפות בשניים מחליפים מהלומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully