וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בארה"ב: מאמן פוטבול פוטר אחרי שהכריח נער שומר כשרות לאכול פיצה שלמה עם חזיר

עודכן לאחרונה: 5.6.2021 / 11:15

תקרית חריגה בקבוצת פוטבול תיכונים: המאמן העניש את השחקן באכילת מגש פיצה שלם עם תוספת חזיר לעיני חבריו, למרות שזה הבהיר לו שהוא שומר כשרות. המאמן ו-7 אנשים נוספים פוטרו, המשטרה פתחה בחקירה

תקרית חריגה בקבוצת פוטבול של בית ספר תיכון באוהיו מסעירה את ארצות הברית. ב-24 במאי, אחד משחקני הקבוצה, נער בן 17 המשתייך לקהילת העבריים, החמיץ אימון משקולות בשל פציעה. מאמנו הראשי לא אהב זאת, והחליט להעניש אותו בדרך לא שגרתית, כשדרש ממנו לאכול מגש פיצה שלם עם תוספת של חזיר באמצע המכון, לעיני חבריו ההמומים. אותו נער הבהיר למאמנו שבגלל שהוא משתייך לקהילת העבריים, הוא אינו אוכל חזיר ואוכל רק אוכל כשר, אלא שאת המאמן זה לא ממש עניין.

על פי דיווחים בארצות הברית, המאמן לא נענה לדרישה של התלמיד ודרש ממנו לאכול את הפיצה, עם חתיכות החזיר. אלא שהנער לא ויתר ולא הסכים לאכול את הפיצה. בתגובה הודיע לו המאמן שאם הוא לא מסיים את הפיצה, כל חבריו ייאלצו לבצע תרגילי כושר נוספים, מעבר לשעות הפעילות, ושהוא עצמו עלול להיות מורחק מהקבוצה. הנער שוב הבהיר למאמנו שהוא לא יוכל לאכול חזיר, וזה בתגובה הסיר את חתיכות החזיר מהפיצה. בלית ברירה, אל מול חבריו, הסכים הנער לאכול את הפיצה שדקות לפני כן הוסרו ממנה חתיכות הבשר, זאת למרות שהוא הבהיר לו שגם כעת הוא לא יכול לאכול אותה בשל ענייני כשרות.

בסופו של דבר, אותו נער בן 17 סיים את הפיצה, אך גם זה לא הספיק לאותו מאמן ראשי, שדרש ממנו לצאת החוצה ולבצע תרגילי כושר נוספים.

שחקני פוטבול. AP
תקרית חריגה/AP

אותו שחקן פוטבול דיווח על המקרה החריג למשפחתו, ששכרה עורך דין והגישה תביעה נגד בית הספר. "הילד עדיין בהלם", מסר עורך הדין המייצג את המשפחה. "בית הספר אמור לעזור לילדים, להעניק להם ייעוץ, ולא להתנהג בצורה הזו. אנו שוקלים צועדים משפטיים נגד בית הספר".

"כאב לי מאוד לשמוע על התקרית, אני מרגיש שלא כיבדו אותי ולא את הבן שלי", אמר אביו של הנער בתגובה למקרה. בבית הספר התיכון הודיעו שהמאמן הראשי, ביחד עם שבעה מעוזריו, פוטרו בעקבות התקרית, שתיבדק לעומק בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully