וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב הראווה הסתיים ללא הכרעה, אבל פלויד מייוות'ר שוב ניצח: "שוד בנק חוקי"

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 9:54

צפו בתקציר: ה"קרב" בין מייוות'ר ללוגאן פול עורר לא מעט ביקורת ("הונאת המיליונים"), אבל האלוף לשעבר בן ה-44 לא מתנצל וטוען: כשמדובר על כסף, אני הגדול מכולם

תקציר הקרב של פלויד מייוות'ר מול לוגאן פול/ספורט1

קרב האיגרוף המסקרן שנערך הלילה (בין ראשון לשני) בין היוטיובר לוגאן פול לבין פלויד מייוות'ר הסתיים בלי הכרעה רשמית, אבל אם בכל זאת מחפשים מנצחים בקרב, אפשר להעריך שהניצחון הוא של פול הצעיר, שהצליח לשרוד שמונה סיבובים מול אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, או למעשה הניצחון האמיתי הוא של שניהם - לאור העובדה שהכניסו כ-150 מיליון דולר על קרב הראווה.

הלילה שניהם נפגשו במיאמי לקרב ראווה, עם חוקים ברורים ומוסכמים: אם אין נוקאאוט, אין הכרעה. אין שופטים בזירה, והתוצאה גם ככה לא נכנסת למאזן הרשמי של מייוות'ר.

קרב הראווה של פלויד מייוות'ר מול לוגאן פול. רויטרס
עורר סערה. ה"קרב"/רויטרס
קרב הראווה של פלויד מייוות'ר מול לוגאן פול. רויטרס
הפרש של 18 שנה, 17 ק"ג ו-15 ס"מ/רויטרס

מבחינת פול, כאמור, הניצחון הגדול הוא להחזיק קרב שלם מול אגדת איגרוף כמו מייוות'ר, אבל האמת היא שבפתיחה נדמה היה שהוא עומד להכריע את יריבו, כשהסתער על מייוות'ר. פול ניסה לנצל את היתרון המובהק שלו: הוא צעיר ממייוות'ר ב-18 שנה, שוקל 17 ק"ג יותר וגבוה ממנו ב-15 ס"מ. הוא היכה והלם במתאגרף בן ה-44, אבל מייוות'ר החכם והמנוסה והטקטיקן התגונן היטב, ורק בהמשך עבר למוד התקפי ושלח כמה מהלומות חזקות. עם זאת, בסיבובים האחרונים פול התשוש בעיקר התגונן, בתורה פאסיבית, והקהל במיאמי אף הגיב בשריקות בוז. "הונאת המיליונים", כך כונה הקרב על ידי רבים ברשתות החברתיות.

עוד בוואלה!

גאון או ביזיון? כך פלויד מייוות'ר גרף מיליונים מול "ילד קראטה אומלל"

לכתבה המלאה

פול היה מאושר בסיום. "אני לא רוצה שאף אחד יגיד יותר שיש דברים שהם בלתי אפשריים", אמר היוטיובר, "העובדה שאני כאן מול אחד הגדולים אי פעם מוכיחה שאפשר לעשות הכל. זה אחד הרגעים היפים בחיי. זה היה הדבר הכי קול שעשיתי".

מייוות'ר הודה לאחר מכן שהוא לא העריך נכון את יריבו. "אתם צריכים להבין שאני כבר לא בן 21", אמר, "אבל זה נחמד לזוז סביב החבר'ה הצעירים, לבחון את המיומנויות שלי, לעשות קצת כיף... הוא מתאגרף צעיר מצוין, חזק, קשוח, הוא יותר טוב משחשבתי. הוא קשוח, הוא הפתיע אותי הלילה. בחור טוב. היה כיף הלילה".

מייוות'ר ספג ביקורת רבה ברשתות החברתיות על ההגנה שלו ועל הסגנון הפאסיבי שלו ושל יריבו, שלא סיפק את ההצגה לה ציפו רבים. אחרי הקרב הוא לא הסתיר את העובדה שמה שהניע אותו היה הכסף. "כשהכסף ייכנס, נראה מי המנצח האמיתי", אמר, "אני בהיכל התהילה, אין לי מה להוכיח. אם הוא מרוצה שהחזיק מולי שמונה סיבובים, כל הכבוד". לדבריו, "אנשים אומרים, 'כסף זה לא הכול'. ובכן, הילדים שלכם לא יכולים לאכול מורשת. המכנסיים שלי בלבד הכניסו לי 30 מיליון דולר. אז מיהו באמת האיש הכי חכם באיגרוף? כשאראה הזדמנות לשוד, אקח אותה. כשזה מגיע לשוד בנק חוקי, אני הכי טוב מכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully