וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאון או ביזיון? כך פלויד מייוות'ר גרף מיליונים מול "ילד קראטה אומלל"

המתאגרף האמריקאי הרוויח 65 אלף דולר על כל שנייה בקרב הראווה, קידם את מועדון החשפנות שלו והודה שבקושי התאמן לקרב. פאקיאו עוקץ, העיתונאים מבקרים ומלגלגים, אבל הוא ממשיך לצחוק

אתר רשמי

פלויד מייוות'ר עשה את זה שוב. המתאגרף האמריקני הכניס אתמול (שני) לכיס 65 אלף דולר על כל שנייה שלו בזירה (!), בטרם גבר על לוחם הקיקבוקס היפני טנשין נסאקווה כבר בסיבוב הראשון תוך 140 שניות, בעוד קרב ראווה שזכה לביקורת רבה.

מייוות'ר, 41, נחשב לאגדה בעולם האיגרוף לאור העובדה שזכה חמש פעמים באליפות העולם ובגלל שמעולם לא נוצח ועומד על מאזן מושלם של 0:50, אבל מייוות'ר גם סופג לא מעט ביקורת על הקרקס שהוא עושה סביבו, כפי שעשה בשנה שעברה עם הקרב מול קונור מקגרגור, שגם הוא, כמו טנשין, אינו מתאגרף אלא לוחם UFC. אז הרוויח מייוות'ר 200 מיליון דולר, אתמול הרוויח מייוות'ר "רק" 9 מיליון דולר, אבל עשה זאת בצורה אופיינית ל"איש הכסף": מינימום מאמץ, מקסימום מזומנים.

מייוות'ר פגש אומנם יריב שצעיר ממנו בחצי (טנשין רק בן 20), קיקבוקסר כישרוני ומבטיח, אבל גם אחד שמעולם לא השתתף בקרב איגרוף, ואף לפני הקרב הובהר לו שאם חלילה לא ישתלט על היצר שלו וישלח בטעות בעיטה לעבר מייוות'ר, הוא ייקנס ב-5-4 מיליון דולר. כמו כן, טנשין קל ממייוות'ר בארבעה ק"ג.

המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר עם טנשין נסוקאווה מתאגרף יפני. רויטרס
מה שכולנו ביחד לא נעשה בחיים שלמים, הוא הרוויח ב-140 שניות. מייוות'ר/רויטרס

הקרב לא יופיע במאזן רשמי של אף אחד מהלוחמים, אבל את מייוות'ר זה לא מעניין. כי בנוסף לעובדה שהוא הכניס מהקרב מיליוני דולרים, הוא גם ניצל אותו כדי לקדם את מועדון החשפנות שלו בלאס וגאס. האמריקאי איחר אתמול לקרב בשעות ארוכות ויצר לא מעט ספקולציות ושמועות על כך שהוא מתכוון להבריז ולא להופיע. מיליוני הצופים שרצו לדעת מה קורה עם מייוות'ר ורצו לחשבון האינסטגרם שלו, גילו שם שורה ארוכה של תמונות של חשפניות, ואת מייוות'ר מזמין את הקהל לצפות בקרב במועדון שלו בלאס וגאס. "זה היה בקטע של בידור", אמר מייוות'ר על הקרב, "עשינו כיף גדול. הם רצו שזה יקרה ביפן, אז אמרתי למה לא".

כצפוי, לאור ההבדלים במשקל והעובדה שהיפני לא התאגרף מעולם, מייוות'ר פירק אותו תוך שתי דקות, הפיל אותו לקרקע שלוש פעמים כבר בסיבוב הראשון, ולאחר מכן הודה: "האם קיימתי מחנה אימונים מיוחד לקראת הקרב? לא. הלכתי כמה פעמים לחדר הכושר"

כצפוי, היו כאלה שהקניטו את מייוות'ר, אחרים הביעו את ההערכה על היכולת שלו לעשות כסף מכלום. עלי אבדלעזיז, המנהל של חביב נורמנגומדוב, צייץ אחרי הקרב: "ברכות למייוות'ר שהצליח לנצח בתול, אבל הזקן חייב ללכת". מאני פאקיאו, המתאגרף הפיליפיני המפטורסם, צייץ בהקנטה: "הנה החלטה לשנה החדשה: להמשיך להתאגרף רק מול יריבים מנוסים, שהם בגודל שלי או גדולים יותר".

העיתונאי דן רפאל מ-ESPN צייץ: "רק להבהיר: טנשין הוא לא מתאגרף. פלויד התעלל בלוחם קטן. קרב אמיתי בין שני מתאגרפים זה סיפור אחר לגמרי... מי ששילם על זה, זאת אחריותו. כל הכבוד לפלויד על זה שהצליח לקבל כסף בלי לעשות כלום... פלויד לא נראה בכושר הרגיל שלו, הוא פשוט פירק את הבחור המסכן הרזה הזה. פשוט מגוחך. הכרוז בזירה צעק כאילו הוא ניצח את שוגר ריי לאונרד וריי רובינסון ביחד".

העיתונאי קווין לול, שמכסה את עולם ה-MMA, כתב: "תמיד ידעתי שפלויד מייוות'ר הוא לוחם גדול. אבל לתת לו מחמאות על ניצחון בקרב מול יריב שמעולם לא התאגרף וששוקל הרבה פחות ממנו, זה בדיחה. אסור היה לקיים את הקרב הזה". מנגד, העיתונאי JE סנודן מ"בליצ'ר ריפורט" כתב" זה שפלויד הצליח להרוויח סכום של 9 ספרות אחרי הפרישה שלו בקרב מול ילד קראטה אומלל זה הדבר הכי מרשים שראיתי. הבנאדם פשוט יודע לשחק במערכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully