וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו כדורסל: גלבוע/גליל רוצה לסגור את הסדרה נגד חולון על הפרקט

עודכן לאחרונה: 12.6.2021 / 7:54

אחרי הסאגה המתישה תארח שוב הקבוצה של אבישי גורדון את הפועל חולון למשחק השני בסדרת חצי גמר הפלייאוף (21:15). מכבי תל אביב מחכה בסדרת הגמר שתצא לדרך לכל המאוחר בשלישי

אחרי סאגה ארוכה, דיונים בבתי דין, צווים של המשטרה, איומים ועצבים, פלייאוף 2021 בליגת העל בכדורסל יחזור הערב (שבת, 21:15) לפרקט עם המשחק השני בין הפועל גלבוע/גליל להפועל חולון שייערך באולם בגן נר.

כזכור, אתמול בבוקר החליט בית הדין העליון של איגוד הכדורסל על משחק חוזר בין הצדדים שהיה אמור להתקיים עוד אתמול, אלא שלמרות ההחלטה המקורית התגלו בעיות ביניהן אי אישור של המשטרה והמשחק נדחה להערב. במקור המשחק נקבע להתקיים ברוממה שבחיפה, אלא שבגלבוע הצליחו בשעות הערב לאשר את האולם בגן נר שנפסל במהלך יום חמישי, והוא הועתק בחזרה לאולם הביתי של גלבוע/גליל באישורה של הפועל חולון. עוד הוחלט כי אם חולון תנצח, ויהיה משחק שלישי בסדרה, הוא ייערך ביום ראשון בחולון.

מאמן הפועל גלבוע/גליל אבישי גורדון. לילך וייס רוזנברג
הכדורסל חוזר לפרקט. גורדון/לילך וייס רוזנברג

סוגיה שעדיין לא פורסמה רשמית היא מועדי סדרת הגמר. הסדרה תיפתח לכל המאוחר ביום שלישי, כשברור שאם תיפתח במועד זה לא תוכל להסתיים עד ה-17 ביוני אם תיגרר למשחק שלישי. המשמעות היא כי מכבי תל אביב, ואולי הפועל חולון אם תהיה בסדרה, לא יוכלו לשלוח את אנטה ז'יז'יץ' ומייקל סוקולובסקי במועד שפיב"א מחייבים אותם לנבחרות קרואטיה ופולין בהתאמה.

האולם בגן נר צפוי להיות שוב מלא הערב. בגלבוע סיפרו אמש כי הם מגיעים על מנת לגמור את הסדרה כבר בבית ולא להיגרר למשחק שלישי קשה מאוד בחולון. מנגד בחולון, שם שמחו על ההחלטה של בית הדין העליון והלכו לקראת גלבוע עם אירוח המשחק בגן נר, כבר אמרו שאם יצטרכו להיפרד מהעונה כבר הערב, יעשו זאת בצורה הכי ספורטיבית וללא טענות. כריס ג'ונסון נמצא בספק להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully