וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיינים פסקו הפסד טכני להפועל חולון, שתערער לבית הדין העליון

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 19:21

הקבוצה של סטפנוס דדאס נענשה על סירובה לחדש את המשחק מול גלבוע/גליל וכרגע האדומים בגמר הפלייאוף. חולון תערער

הפועל חולון נענשה הערב (חמישי) בהפסד טכני בעקבות סירובה לחדש אתמול את המשחק שלה מול גלבוע/גליל במסגרת חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל. חולון תערער על ההחלטה לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל, אבל כרגע המשמעות של ההחלטה היא שגלבוע/גליל משלימה ניצחון 0:2 בסדרה ועולה לגמר, שם תפגוש את מכבי תל אביב. החלטת בית הדין מסתמכת אך ורק על פי התקנון. אב בית הדין יכול לפסוק דברים בניגוד לתקנון.

עובד נור, ראש מועצה אזורית הגלבוע, מסר בתגובה: "לא היה מקום לשום החלטה אחרת. גלבוע/גליל הוכיחה עליונות ספורטיבית ועליונות ערכית של הגינות והוגנות בסדרת המשחקים מול חולון. כעת פנינו אל משחקי הגמר, וכולנו מאחלים לקבוצה הצלחה רבה. הם כבר מעוררים בנו כבוד וגאווה!".

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס עם מנכ"ל מנהלת הליגה שלומי פרי. לילך וייס רוזנברג
דדאס אחרי עצירת המשחק אתמול/לילך וייס רוזנברג

מוקדם יותר הדיינים של איגוד הכדורסל ביקשו מאנשי הפועל חולון וממנהלת הליגה לבקש מגלבוע/גליל אישור למשחק חוזר. בגלבוע כמובן סירבו לדבר. הדיינים הציבו את הסכמת האדומים כתנאי לקיום משחק חוזר לפני שפסקו נגד חולון בדיון.

כזכור, המשחק הופסק אתמול כשעל השעון נותר 6:58 דקות וגלבוע/גליל ביתרון 55:60 בשל הפסקת חשמל באולם בגן נר. בכתב האישום שהגיש תובע האיגוד עו"ד טל אור, צוין שחולון עומדת לדין בגין סירוב לקיים משחק או להמשיך משחק, ובגין התנהגות בלתי ספורטיבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully