וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון סירבה לחזור לשחק, מנכ"ל המנהלת: "הם יקבלו הפסד טכני"

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 0:58

פארסה עצומה בגן נר: האורות באולם כבו וחזרו לפעול רק אחרי שעה. אנשי המנהלת דרשו שהמשחק יחודש, אך האורחת סירבה. אם יוחלט על הפסק טכניף בחולון מתכננים לערער. דדאס: "השחקנים דאגו לפרנסה שלהם, אני מבין אותם", גיא פניני: "לא הייתי בסרט כזה"

פארסה גדולה הערב (רביעי) במשחק של הפועל גלבוע/גליל נגד הפועל חולון. במצב של 55:60 ברבע הרביעי לזכות המארחת, האורות באולם בגן נר כבו ואז התברר שאין למארחת גנרטור לגיבוי. בסופו של דבר אנשי גליל הצליחו לארגן גנרטור, אך האורות חזרו לפעול רק אחרי שעה ארוכה, בסביבות 23:40 בלילה. המשקיף ביקש להמשיך לשחק, אך אנשי חולון סירבו בתוקף למרות שגם שלומי פרי מנכ"ל המנהלת דרש מהם לחזור לפרקט והבהיר שחולון תקבל הפסד טכני אם לא תחזור. אוהדי חולון שזעמו על ההחלטה הזו, תקפו את אנשי גלבוע. כוחות האבטחה ניסו להרגיע. ההערכה כרגע היא שחולון תספוג הפסד טכני וגלבוע תעלה לגמר, כאשר איגוד הכדורסל צפוי להתכנס מחר לישיבת חירום כדי לדון בגורל המשחק. חולון תערער בכל מקרה מחר בבוקר על ההחלטה.

בינתיים, ממנהלת הליגה הוציאו הודעה בתגובה לפארסה: "בהחלטה משותפת של גלבוע גליל והפועל חולון הוחלט לחכות שעה מרגע הפסקת החשמל, לאחר שהחשמל חזר מנהלת הליגה סברה כי יש לחזור לשחק, אבל שחקני הפועל חולון החליטו שלא לחזור למגרש. אנשי איגוד הכדורסל יקבלו מחר בבוקר את דו"ח המשקיף ודו"ח השופטים על המקרה וידונו בנושא בשיתוף נציגי המנהלת.

אוהדי הפועל גלבוע/גליל במהלך הפסקת החשמל במשחק מספר 2 בסדרת הפלייאוף מול הפועל חולון. לילך וייס רוזנברג
איזו פארסה. החושך בגן נר/לילך וייס רוזנברג

גיא פניני, שחקנה הוותיק של חולון תקף את הסיאוטציה הזו ואנשי המארחת ואמר: "לא הייתי בסרט כזה בישראל. בגדול זה אפשרי לחזור לשחק, אבל אני לא חושב שזה ספורטיבי ושזה בריא לשחקנים. יש פה שחקנים שאוטוטו נגמרת עבורם העונה ולא בהכרח יש להם חוזה לעונה שלאחר מכן ולחזור לשחק מסכן אותם. אם הייתי בצד השני לא הייתי חש בנוח עם הפסקת המשחק, אבל יש מי שצריך לקבל את ההחלטות. אם להגיד את האמת הפסקת המשחק היא לטובתנו, אבל זה מה יש".

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס עם מנכ"ל מנהלת הליגה שלומי פרי. לילך וייס רוזנברג
דדאס ושלומי פרי מתווכחים/לילך וייס רוזנברג

שלומי פרי מנכ"ל המנהלת הבהיר: "אם חולון לא תעלה לחימום, זה הפסד טכני - כך לפי התקנון. היתה פה הסכמה של שתי הקבוצות שמחכים עד 23:50 ואז עולים לשחק. זה קרה דקה או שתיים לפני, יכול להיות שאני אהיה פה שנוא הקבוצה והקהל אבל אני הולך עם התקנון. ניתן להם זמן להתחמם ולהתכונן".

איתן לנציאנו יו"ר הפועל חולון זעם: "אנשים פה לא מסוגלים לשחק, פניני לא יכול, סי ג'יי האריס גמור. גלבוע צריכים לצאת גברים ולהגיד שגם הם לא משחקים. האור חזר דקה לפני שאמרו, אבל יש גם היגיון. יש גבול. זה לא הגיוני כבר, הכל פה מים, סכנת נפשות".

מאמן הפועל גלבוע/גליל אבישי גורדון: "אני ספורטאי, אני כל החיים שלי משחק ואני רוצה שהקבוצה הטובה תנצח על המגרש, אבל קטונתי - מה אני יכול לעשות? הייתי רוצה שהכול יתקבל על המגרש, אבל כל החלטה שיקבלו אנחנו נבצע".

מאמן הפועל גלבוע/גליל אבישי גורדון. לילך וייס רוזנברג
אבישי גורדון/לילך וייס רוזנברג

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס: "שמע בשנה הזו שהייתי בישראל ראיתי הכל. קורונה, מלחמה רק תאונה בין רכבת לצוללת לא ראיתי. אני חושב שהפציעה של פראתר אתמול השפיע רבות על ההחלטה של השחקנים לא לעלות. חלק מהשחקנים אין להם חוזים לעונה הבאה והם לא רוצים לסכן את עצמם ואת הפרנסה שלהם, אני מבין אותם. אם ההפרש היה הרבה יותר גבוה הייתי מעלה את הנוער אולי. זה סיום העונה, והשחקנים הרגישו שהם חייבים להיות זהירים. מחר זה יום חדש, ונראה מה יוחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully