וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת ברולאן גארוס: קרייצ'יקובה ופאבליוצ'נקובה מחפשות היסטוריה

עודכן לאחרונה: 11.6.2021 / 21:01

הצ'כית המרשימה והמותשת או הרוסייה הוותיקה והמנוסה? מי תניף את תואר הגרנד סלאם הראשון בקריירה שלה?

בתחילת רולאן גארוס מעטים האמינו שזה יהיה הגמר, אבל אנחנו לא מתלוננים כי קיבלנו גמר בין שתי טניסאיות שנמצאות בכושר מצוין ומציגות טניס ברמה גבוהה מאוד לאורך כל הטורניר. אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הרוסייה, שמדורגת 31 בטורניר, תשחק מול המדורגת 33 בעולם ברבורה קרייצ'יקובה בגמר רולאן גארוס שיהיה גמר גרנד סלאם ראשון של שתיהן. הצ'כית מעולם לא עברה את שמינית הגמר בטורניר היחידות בגרנד סלאם, הרוסייה נעצרה שש פעמים ברבע הגמר עד כה.

ברבורה קרייצ'יקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
מסע הקסם שלה יימשך גם בגמר? קרייצ'יקובה/רויטרס

קרייצ'יקובה, שעלתה אל הגמר גם בטורניר הזוגות יחד עם קטרז'ינה סיניאקובה, יכולה להפוך לטניסאית הראשונה שזוכה ב"דאבל" ברולאן גארוס מאז מארי פירס המקומית שעשתה את זה ב-2000 כששיחקה זוגות עם מרטינה הינגיס, אותה ניצחה בחצי הגמר של טורניר היחידות. הצ'כית בת ה-25 זכתה בתואר ה-WTA הראשון בקריירה שלה ממש לפני רולאן גארוס ועשתה את זה בשטרסבורג. קרייצ'יקובה עשתה דרך מרשימה מאוד אל הגמר כשניצחה בין היתר את הפינליסטית לשעבר סלואן סטיבנס בשמינית הגמר ורשמה ניצחון ענק על מריה סקארי בתום דרמה גדולה בחצי הגמר אחרי שלוש שעות ועוד 19 דקות.

פאבליוצ'נקובה בת ה-29, שהגיעה לגמר גרנד סלאם ראשון בהופעה ה-52 שלה בטורניר כזה, נחשבה בצעירותה לכישרון גדול מאוד, אבל לא ממש הצליחה לעמוד בציפיות ועכשיו היא בגמר גרנד סלאם ראשון. גם היא עברה דרך מרשימה מאוד אל הגמר כשהיא שולחת הביתה את ארינה סבאלנקה ואת ויקטוריה אזרנקה בזו אחר זו ומנצחת בשתי מערכות את טמרה זידאנשק המרשימה בחצי הגמר.

"תמיד רציתי לשחק במשחק כזה", אמרה קרייצ'יקובה אחרי הניצחון בחצי הגמר, "כשהייתי צעירה יותר ושיחקתי בטורנירי נערות, תמיד רציתי להיות שותפה למשחק כזה. גם אם הייתי מפסידה היום, הייתי גאה בעצמי מאוד כי נלחמתי. זה הדבר הכי חשוב, להילחם, להיות שם ולהילחם על החיים". אנסטסיה פאבליוצ'נקובה אמרה: "אני כל כך עייפה וכל כך שמחה, זה רגע אמוציונלי מאוד מבחינתי. היה משחק קשה, ניסיתי להילחם קשה ולעבוד על הצד הטקטי. חשוב לי מאוד להיות מרוכזת ובזון הנכון בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully