וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק? בהפועל תל אביב מתרכזים קודם כל בשמירה על הסגל הקיים

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 13:40

האדומים מודים שיתקשו לצרף שחקני רכש משמעותיים ("הצוות המקצועי היה רוצה את רועי גורדנה, מה זה עוזר?"), קלינגר רוצה לשמר כמה שיותר שחקנים מהסגל, כולל אלטמן וגוטליב. טהא מועמד

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

הספקולציות בנוגע לשחקני רכש אפשריים נמשכות, אך בשלב זה מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר הרבה יותר מוטרד לשמור על הסגל הקיים, זה שעשה את השינוי בחצי השני של העונה. לידור כהן כבר בתאילנד, עומרי אלטמן סיים חוזהו ונראה רחוק, ההנהלה לא רוצה בשלב זה לדבר עם אדי גוטליב בסכומים שהרוויח בעונה האחרונה, סוכנו של דני גרופר בודק אופציה להוציאו לחו"ל וישנם שחקנים נוספים שמתנדנדים. קלינגר יודע שאם השלד של מה שבנה העונה לא יישמר, יהיה קשה לקבוצה לעשות את השדרוג בעונה הבאה.

הנושא התקציבי הוא לא פשוט בהפועל תל אביב, לאור היכולת הכלכלית של הבעלים. כשדן איינבינדר נשאל בסיום הדרבי מה יקרה איתו בעתיד הקרוב, השיב "נראה בעונה הבאה", וביטא את החשש של לא מעט שחקנים שמא הקבוצה לא תוכל לשמור על הסגל, להתחזק ולכוון למקומות גבוהים יותר. גורם במועדון נתן תמונה ברורה יותר אתמול ואמר: "הצוות המקצועי היה רוצה את רועי גורדנה, מה זה עוזר? לא משלמים בהפועל תל אביב לישראלים מספרים כאלה, כנ"ל לגבי בן שהר. הייתה תקווה שאושר דוידה יימכר בסכום של לפחות מיליון יורו על חצי כרטיס וזה ייתן אויר לנשימה, אך כרגע מחשבים מסלול, לא ניכנס להרפתקאות שלא נוכל לעמוד בהן".

האדומים התאכזבו מכך שאיאד אבו עביד בדרך להפועל באר שבע ובמועדון בודקים אופציות למחליף, כשאחת מהן היא של לואי טהא.

על אף אירועי הדרבי והעובדה שהקבוצה, ניר קלינגר ועוזרו סלים טועמה צפויים לספוג עונשים, האדומים חשים כי ההופעה בגמר הגביע והאירועים שנרשמו דווקא חיזקו את המועדון ואת החיבור עם הקהל. האוהדים הציפו את השחקנים, המאמן ואנשי המועדון בהודעות תמיכה, בקבוצה מקווים למכור בעונה הבאה לפחות 8,000 מנויים.

שחקני הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
מי מהם יישאר? שחקני הפועל תל אביב/אודי ציטיאט

בית ההשקעות IBI ישמש כספונסר החדש של קבוצת הבוגרים בעונה הבאה, ובמקביל ימשיך לשמש כספונסר של קבוצת הנוער. נציג הבעלים, בועז תושב, אמר: "אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה עם IBI בית השקעות הצטרפו לקבוצה לאחר שבשנה שעברה הוקסמו מהפרויקטים הקהילתיים, הפעילות הענפה במחלקת הנוער והעצמת כדורגל הנשים בהפועל. אנו בטוחים שבעזרתם ובעזרת צוות המחלקה, יהיה ניתן לספק עוד כלים מקצועיים וחינוכיים לדור ההמשך של המועדון, להביא יותר ילדים וילדות, נשים וגברים, לעסוק בספורט קבוצתי ולצפות במשחקים. ברוכים הבאים".

מנכ"לית המועדון, אודליה פרידמן: "IBI בית השקעות הצטרפו למשפחה האדומה בתחילת העונה החולפת - ובמהלכה הפכו לחלק בלתי נפרד ממנה. כמועדון, אנו שמחים שיש לנו שותפים פעילים לגישה הקהילתית והאידיאולוגיה החברתית. אנו מודים ל-IBI בית השקעות על האמון בדרכנו והעמקת הקשר עם המועדון. אני מאמינה שביחד נצליח לעמוד באתגרים הרבים אשר צפויים לנו בעונה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully