וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד: "אני בהלם שלא קיבלתי אפילו טלפון מבית"ר. זה מעליב אותי"

6.6.2021 / 18:05

הקפטן התראיין לפודקאסט 'מחליטים מהבטן' עם פיני גרשון והבהיר: "כל אחד אחר כבר היה עוזב לפני חודש. יש לי ביקוש, מאמין שתוך שבוע אהיה תחת חוזה"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 3:0/ספורט 2

עידן ורד התראיין לפודקאסט 'מחליטים מהבטן' עם פיני גרשון ודיבר על הסיטואציה עם בית"ר ירושלים. הקפטן סיים את חוזהו וממתין כעת להצעה, אבל לדבריו לא קיבל אפילו שיחת טלפון. "אני סיימתי חוזה לפני שבועיים בבית"ר, מועדון שאני נמצא בו מגיל 17", אמר ורד. "הייתי שנתיים בנוער, אחרי זה עוד שנתיים בוגרים, חזרתי לפני חמש שנים. אני קפטן, אני מאוד מזוהה. לא דיברו איתי ובאיזשהו מקום זה הפתיע אותי מאוד".

ורד הודה: "ברור שיש לי חלק בכישלון של העונה הזאת, במיוחד כקפטן, למרות שברמת חדר הלבשה וכל מה שמסביב עשיתי את שלי, במיוחד עם חדר הלבשה מאוד בעייתי. מה שכן, אני בהלם שלא קיבלתי אפילו טלפון. כן או לא, אפילו אם יש סכום מעליב להציע - שידברו איתי. ציפיתי לזה. אני לא במחשבה של סמל, קפטן, רק מצפה לטלפון של 'בוא נשב, נדבר, נשמע'".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
"יש לי ביקוש בלפחות 6-7 קבוצות". עידן ורד/דני מרון

הקשר המשיך: "לאורך השנים בבית"ר ויתרתי על הרבה כסף כדי להישאר, וגם עכשיו. כל אחד אחר כבר לפני חודש היה הולך וחותם במקום אחר. יש לי ביקוש בלפחות 6-7 קבוצות. אני צריך למצוא מקום שקודם כל רוצה אותי ומאמין בי, וגם כזה שאוכל להתמודד איתו אולי על תואר. לא הכול זה כסף בחיים. אין לי הצעות ממכבי תל אביב ומכבי חיפה, אבל יש מועדונים אחרים על הפרק. מבית"ר אין לי הצעה על הפרק, אבל אני עדיין מצפה לטלפון הזה שיגידו לי כן, לא. זה מעליב אותי שלא עושים את זה".

לסיכום אמר ורד: "אני מאמין שתוך שבוע אהיה תחת חוזה, אני עדיין לא יודע איפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully