וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר נאווי חצה את הכביש, בהפועל פתח תקוה נאלצו להסביר: "לא הייתה לנו ברירה"

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 12:21

אוהדי הקבוצה זעמו על כך שכישרון נוסף עבר ללא תמורה ליריבה המושבעת מכבי פתח תקוה, במועדון הבהירו: "היה לו סעיף שבמידה שהקבוצה יורדת לליגה א', החוזה מבוטל"

בר נאווי שחקן מכבי פתח תקוה. מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
נראה כמו עוד מהלך מנצח של הלוזונים. נאווי/אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

חצה את הכביש: מכבי פתח תקוה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של בר נאווי, הכישרון בן ה-18 ומי שנחשב לאחד השחקנים הכי מוכשרים של היריבה העירונית הפועל פתח תקוה.

"אנחנו שמחה להודיע על צירופו של בר נאווי בהסכם לארבע שנים למחלקת הנוער", הודיעה מכבי פתח תקוה על השחקן, שהיה קפטן נבחרת הנערים ושיחק בנבחרות הצעירות ונחשב לאחת ההבטחות של הכדורגל הישראלי. נאווי הגיע בהעברה חופשית.

העזיבה של נאווי גרמה לזעם גדול בקרב האוהדים וחברי העמותה של המועדון מאחר שמדובר בעזיבה של כישרון נוסף של הקבוצה ליריבה העירונית אחרי שלפני כן עשו זאת דניאל גולני וליאל עבדה.

בהפועל פתח תקוה הגיבו להשתלשלות העניינים והוציאו הודעה בניסיון להסביר את המהלך הזה: "כאשר בר חתם על חוזה ארוך טווח בינואר 2019 בהפועל פתח תקוה, המערכת סימנה אותו כאחד מהכשרונות המבטיחים. בהיבט המשפטי/חוזי, להחתים את בר ל-5 שנים היה מהלך נכון וטוב, אך ההבטחה לכמות גדולה של מאות דקות משחק כתנאי לכך שהחוזה ישאר בתוקף הקשתה מאוד, וגם העמידה את השחקן במצב לא נעים כאשר יש לו יתרון על פני שחקנים אחרים שלא החזיקו בחוזה מסוג זה".

"בנוסף, גם אם היה נכפה על הצוות המקצועי להשלים לבר את מאות דקות המשחק השנתיות בחוזה, הוכנסו להסכם גם מענקי הארכת חוזה מאסיביים צופי פני עתיד בסכומים שהמועדון מתקשה כיום ויתקשה בעתיד לעמוד בהם. לבסוף, היה סעיף בחוזה שבמידה והקבוצה תרד לליגה א', החוזה מבוטל.
במסגרת הפקת לקחים מניהול משא ומתן לחוזים ארוכי טווח, אלו שלוש נקודות כואבות שחווינו על בשרנו ונהיה צריכים להטמיע אותם הלאה בעזרת קבוצת הניהול שהוקמה ותנחיל את העקרונות הללו אל אנשי המקצוע שמנהלים את המשאים ומתנים גם עם השחקנים הצעירים במחלקה.

בעקבות סיבות אלו, המועדון ביצע שיקול עלות/תועלת וביקש מבר, סוכנו ומשפחתו להיכנס למשא ומתן ולחתום על הסכם חדש במסגרתו השחקן ישאר במועדון לתקופה ארוכה נוספת, אך ללא התחייבויות כספיות מרחיקות לכת לעתיד. השחקן וסוכנו החליטו שלא לשאת ולתת על חוזה חדש בהפועל פתח תקוה ואנחנו מכבדים את החלטתם, בר קיבל הצעה מפתה ולא סירב לה ומאחר והחוזה אינו בתוקף המועדון לא יכול היה למנוע זאת ממנו".

@mama_mila_

When was the last time you went pillow shopping? ☁️ ##bedroomcheck ##hometips

♬ Sweet Dreams - Trinix

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully