וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר נוסבאום מונה למאמן עירוני קרית שמונה: "חיבור טבעי"

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 13:04

נוסבאום ששיחק ארבע שנים בקבוצה, קיבל ג'וב ראשון כמאמן ראשי בליגת העל. לפני כן עמד על הקווים של בית"ר תל אביב והפועל פתח תקוה

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 2:2/ספורט1

עמיר נוסבאום מונה היום (שני) למאמן עירוני קרית שמונה, אחרי שחתם בקבוצה בו שיחק בעבר. הוא מחליף בתפקיד את קובי רפואה שחוזהו לא חודש. ניב סידי ששימש כעוזרו בבית"ר תל אביב בת ים, יגיע איתו לקרית שמונה, בעוד מאמן הכושר שלומי ודרדו אמור להמשיך. במועדון שוקלים לפתוח מערך סקאוטינג ואנליסטים.

נוסבאום אמר לאתר הרשמי של המועדון: "בתחילת דברי אני רוצה להודות לאיזי שרצקי ויוסי אדרי על האמון והבחירה. קרית שמונה היתה לי לבית במשך ארבע שנים, בית שהחיבור אליו הוא טבעי ובו צמחתי בתור שחקן. אני מקווה ומאמין שהחיבור הזה יהווה גם הפעם קרקע פוריה להצלחה. אני מודע לאתגרים שניצבים בפנינו וממוקד מטרה. שיהיה בהצלחה".

עירוני קרית שמונה מציגה את המאמן החדש עמיר נוסבאום. באדיבות עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
עירוני קרית שמונה מציגה את המאמן החדש עמיר נוסבאום/אתר רשמי, באדיבות עירוני קרית שמונה

נוסבאום הצפין לקרית שמונה אחרי עונה מוצלחת על הקווים של בית"ר תל אביב בת ים. הוא אימן לפני כן גם את הפועל פתח תקוה ובשנים 2016-2019 שימש כעוזרו של ברק בכר בהפועל באר שבע.

כשחקן נוסבאום גדל בעירוני ראשון לציון ושם גם שיחק בשנים 1998-2006 (בתווך הושאל לבית"ר שמשון תל אביב ומכבי קרית גת). ב-2006 עבר לעירוני קרית שמונה ואחרי ארבע שנים הצטרף להפועל ניר רמת השרון. לפני שפרש בקיץ 2016, הספיק לשחק גם בהפועל חיפה והפועל כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully