וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה: קרלו אנצ'לוטי חתם לשלוש שנים. המאמן: "קיבלתי הזדמנות לא צפויה"

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 21:42

האיטלקי שהוביל את הבלאנקוס לזכייה בליגת האלופות בקדנציה הקודמת יחליף את זידאן על הקווים, חתם על חוזה ארוך טווח, וירוויח פחות מאשר באברטון: "מאמין שזה המהלך הנכון"

קרלו אנצ'לוטי חזר לריאל מדריד, כך הודיע היום (שלישי) המועדון. בגיל 61, המאמן שב לקדנציה נוספת במועדון הפאר, יחליף את זינדין זידאן על הקווים וינסה להוביל את הבלאנקוס לזכייה בתארים בעונה הבאה, אחרי שלא הצליחו לזכות באליפות בספרד ולא בליגת האלופות העונה. אנצ'לוטי חתם על חוזה לשלוש שנים.

קרלו אנצ'לוטי מאמן נאפולי. GettyImages
קדנציה שנייה בבית ספרד. אנצ'לוטי/GettyImages

אנצ'לוטי אימן את ריאל מדריד ב-2013-2015, והוביל אותה לזכייה בליגת האלופות, בסופר קאפ ובגביע הספרדי, לפני שעזב לבאיירן מינכן. הוא המשיך מגרמניה לאיטליה כשאימן את נאפולי במשך עונה אחת, עד שמונה למאמן אברטון בסוף 2019, הקבוצה אותה אימן עד לתום העונה הנוכחית.

את קריירת האימון שלו החל אנצ'לוטי כשלוש שנים לאחר שפרש ממשחק פעיל, כשמונה למאמן רג'אנה הצנועה. בחלוף עונה אחת עבר לפארמה, משם ליובנטוס ובהמשך אימן גם את מילאן, צ'לסי ופריז סן ז'רמן. מלבד הזכייה בליגת האלופות עם הבלאנקוס, המאמן המוערך זכה בתואר היוקרתי ביותר ביבשת גם עם מילאן (2002/03 ו-2006/07), עימה זכה גם באליפות באיטליה. את צ'לסי הוביל לזכייה באליפות באנגליה, את פריז סן ז'רמן לזכייה באליפות בצרפת ואת באיירן לזכייה בבונדסליגה.

על פי הדיווחים, אנצ'לוטי ירוויח בריאל 6 מיליון יורו לעונה, ובאופן מפתיע, יקבל שכר נמוך יותר מאשר זה שהיה לו באברטון (8 מיליון יורו). "נהניתי מהתקופה שלי באברטון", הודיע אנצ'לוטי, "אבל קיבלתי הזדמנות לא צפויה, ואני מאמין שזה המהלך הנכון עבורי ועבור משפחתי בתקופה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully