וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "עזבתי כי ריאל לא בטחה בי". דיווח: "ראמוס החליט סופית לעזוב"

המאמן שהחליט לסיים את תפקידו בבלאנקוס תקף את ההנהלה: "היו הדלפות מכוונות לתקשורת שנועדו ליצור אווירה שלילית. זה פגע בי". הקפטן בדרך החוצה, מנצ'סטר סיטי תציע לו חוזה לשנתיים?

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
זה הסוף? ראמוס/רויטרס

הקיץ המסעיר של ריאל מדריד כבר החל. הלילה (בין ראשון לשני) דווח בספרד על מה שהיה באוויר במשך כמה חודשים: לפי "קאדנה סר", סרחיו ראמוס החליט לעזוב את הבלאנקוס באופן סופי אחרי 16 שנים. ראמוס בן ה-35, מגדולי השחקנים של ריאל בכל הזמנים, עשוי לעבור לפריז סן ז'רמן, ובספרד טוענים שגם מנצ'סטר סיטי מתכוונת להציע לו חוזה מפתה לשנתיים.

לפי הדיווח, המשא ומתן בין ראמוס לנשיא ריאל פלורנטינו פרס שעלה על שרטון בחודשים האחרונים, לא התקדם גם אחרי ניסיונות של גורמים לגשר בין הצדדים, ולכן החליט ראמוס לסיים את הקדנציה הארוכה והמפוארת במועדון. ראמוס התעקש לקבל חוזה לשנתיים, בעוד הבלאנקוס הציעו חוזה לעונה אחת עם קיצוץ של 10 אחוז בשכרו.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
פגוע. זידאן/רויטרס

בתוך כך, זינדין זידאן חושף את הסיבות האמיתיות מאחורי ההחלטה שלו לעזוב את המועדון. במכתב פתוח לאוהדים שיפורסם במהלך היום, כתב זידאן שהסיבה העיקרית היא חוסר אמון מצד בכירי ריאל מדריד.

"אני יודע מה נדרש ממאמן בקבוצה בסדר גודל של ריאל מדריד. כשאתה לא זוכה בתארים, אתה חייב ללכת. הייתי רוצה שהיחסים שלי עם המועדון בחודשים האחרונים בתפקיד היו טובים יותר, שזה היה מסתיים אחרת. ביליתי 20 שנה מחיי במדריד, וזה היה הדבר היפה בחיי. אני חב המון לפלורנטינו פרס. יחד עם זאת, אני עוזב כי לא קיבלתי את האמון שנדרש כדי להצליח. לא דרשתי לקבל יחס מיוחד, רק רציתי קצת כבוד על ההישגים שהגעתי אליהם בעבר. כאב לי לקרוא בעיתונות שעלולים לפטר אותי. זה פגע בי ובכל הקבוצה. אלו היו הדלפות מכוונות לתקשורת, כדי ליצור אווירה שלילית בקבוצה. זה גרם לחשדנות ולחוסר הבנה במועדון, וזה מצער אותי".

זידאן הבהיר שלא עזב את ריאל בגלל תחושת מיצוי. "אני רעב לאמן, הרעב הזה לא פסק. ברגע שאוכל, אחזור לעמוד על הקווים, היכן שזה לא יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully