וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק האחרון במכבי תל אביב? יונתן כהן רוצה להתקדם לאירופה

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 15:39

כוכב הצהובים מחזיק בחוזה ואין לו סעיף שחרור, אך ההערכה היא שהוא יימכר תמורת הסכום הנכון. בניגוד לכהן, דור פרץ שחקן חופשי ומאוד רוצה להישאר בחוזה שיתרגם את תרומתו לקבוצה

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 2:2/ספורט1
יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
משוכנע שזה הזמן שלו. יונתן כהן/אריאל שלום

אחרי התיקו הצורם מול עירוני קרית שמונה שלשום והצפייה בחגיגות האליפות של מכבי חיפה, במכבי תל אביב רוצים לסיים את העונה שלהם מחר עם גביע ובטעם מתוק. אם יש משהו שמדברים עליו יותר מהכל במכבי תל אביב זה החובה להרים את עצמם לשיא נוסף מחר בלילה. גם אם לא היה יותר מדי סיכוי לאליפות שלשום, השחקנים של מכבי תל אביב הגיעו למשחק בתקווה ובהתרגשות מסויימת שיקרה משהו גדול ומכבי חיפה תפסיד. אלא שבהפסקה כבר היה ברור שהאליפות ירוקה ואז נרשמה ירידת מתח גדולה במחצית השנייה שהובילה גם לאובדן היתרון ובסיום לתיקו שעיצבן והביך מאוד את השחקנים.

דווקא הקהל שעמד במשך דקות ארוכות ביציעים ועודד לקראת הדרבי מחר, התגבר מהר יותר על אובדן האליפות והאוהדים נראו כמי ששמו בצד את התואר היותר חשוב והם כבר היו עם הפנים לגמר הגביע. במכבי תל אביב מקווים שגם השחקנים יהיו במקום הזה מחר בערב מבחינה מנטלית.

במועדון מיהרו לשחרר אתמול הודעה רשמית באשר לשחקנים שהחוזים מולם מומשו, אבל הסיפור המרכזי יתמקד בימים הקרובים בשני הישראלים המובילים דור פרץ ויונתן כהן. דומה שהמצב בין השניים שונה לגמרי ולא רק כיוון שפרץ שחקן חופשי ויונתן מחזיק בחוזה. דווקא פרץ רוצה מאוד להישאר, אבל בחוזה שיתרגם את התרומה שלו לקבוצה.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מוכן להישאר תמורת הסכום הנכון. דור פרץ/אריאל שלום

כהן, מנגד, שואף להיפרד הקיץ ולהתקדם לקבוצה באירופה. בסוף החודש הוא יהיה בן 25 והוא משוכנע שזה הזמן שלו. העניין הוא שבניגוד לפרץ, מכבי תל אביב מחזיקה את הקלפים אצלה ויכולה למכור או שלא, כרצונה. לכהן אין סעיף שחרור וגם לא הבטחה שאם יביא סכום מסוים, ייתנו לו ללכת. בעבר מכבי תל אביב דיברה על סכום של ארבעה מיליון יורו מינימום תמורתו. ההערכה היא שכעת ימכרו גם בפחות מזה, אבל אחרי העונה האחרונה ספק אם סוכניו יוכלו להביא יותר מ-1.5 מיליון יורו תמורתו. כהן נעדר מחלקים גדולים של העונה האחרונה ודי ברור שאם היה משחק את כל המשחקים, אולי היה מגרד 20 שערים ו-15 בישולים. לא מדובר במספרים שהוא לא יכול לעמוד בהם, אבל ברגע שהיה פצוע כל כך הרבה זמן, לא יכול היה לעמוד באתגר שוודאי היה מרשים מאוד קבוצות שכבר קיבלו מסוכניו הרבה חומרים עליו.

כהן חוזר מחר אולי אפילו להרכב. ההחלטה תהיה של פטריק ואן לוון הערב. במשחק האחרון מול קרית שמונה נכנס כמחליף אחרי שבשבוע שעבר סבל מרגישות בשריר הירך האחורי והחלים מכך. כדור שנהדף לעברו במשחק האחרון טס מרגלו השמאלית רק למרומי שער 11, מה ששוב הוכיח שהוא די חלוד. אבל כהן כבר סיפק כמה פנינים ואם יש מישהו שיכול להרים את עצמו דווקא לגמר מחר זה הוא.

כפי שפורסם כאן אתמול הקבוצה הפורטוגלית פמליקאו רוצה את דור פרץ. מכבי תל אביב עדיין לא הגישה לו הצעה כספית סופית וזה אמור לקרות השבוע. במספרים שהוגשו לו עד כה הוא לא מתלהב להישאר. פרץ עדיין שואף לצאת אך כאמור בניגוד לכהן, הוא לא רוצה לעשות זאת בכל מחיר. הוא מרגיש כל כך אהוב במכבי תל אביב והוא חי בתחושה שיש לו עוד שיאים לשבור ולאן לשאוף בתוך הקבוצה. יחד עם זה, הוא מצפה לחוזה טוב יותר, כזה שישאיר אותו בלב שלם במכבי תל אביב.

השוער אנדראס יאניוטיס, ששיחק העונה כמושאל באטרומיטוס היוונית, שב למכבי תל אביב אחרי שתקופת ההשאלה שלו נגמרה אבל הוא לא אמור להיות חלק מהקבוצה בעונה הבאה. הוא צפוי להיות מושאל גם בעונה הבאה ואף קיים סיכוי שהוא ישוחרר תמורת פיצוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully