וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טל בן חיים ימשיך, חוזהו של לואיס הרננדס הוארך אוטומטית

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 9:06

הצהובים החליטו לממש את האופציה על שחקן הכנף, חוזהו של הבלם חודש אוטומטית, אך הוא עשוי לעזוב. חודשו גם ההסכמים עם חוזז, בלטקסה וקנדיל. האחים עמית ותמיר גלזר חתמו עד קיץ 2023, מומשו גם האופציות על צ'ילאקה, מכלוף ודניאל פרץ

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 2:2/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה היום שחוזיהם של שחקני הקבוצה טל בן חיים, מאור קנדיל, מתן חוזז, מתן בלטקסה, דניאל פרץ, מייקל צ'ילאקה, תומר מכלוף, נובאטוס מירושי, תמיר גלזר ועמית גלזר, הוארכו בהתאם לאופציה בחוזיהם., גם החוזה של לואיס הרננדס הוארך אוטומטית כי עמד במכסת המשחקים, אבל לא ברור אם יישאר.

בן חיים, חוזז ובלטקסה ימשיכו עם הקבוצה עד לתום עונת 2021/22 וחוזיהם של קנדיל ופרץ הוארכו בשנתיים (עד תום 2022/23). הצעירים שהושאלו בעונה החולפת, תמיר גלזר, עמית גלזר, מייקל צ'ילאקה, תומר מכלוף ונובאטוס מירושי, האריכו בעצמם את ההסכמים בשנתיים שנים, עד קיץ 2023.

לואיס הרננדס שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ימשיך לשנה שנייה? הרננדס/אריאל שלום

בעוד בנוגע למרבית השחקנים לא היה ספק שחוזיהם יוארכו, בן חיים הוא השם המעניין ביותר מכיוון ששחקן הכנף לא עמד במכסת המשחקים שמחייבת את מכבי תל אביב להארכת חוזה וההחלטה הייתה שלה בלבד. בן חיים נטל חלק ב-28 משחקי ליגה, בהם כבש רק שני שערים, אבל לבסוף הוחלט להשאירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully