וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מרוצים מוואן לוון, החלטת גולדהאר תתקבל בקרוב

28.5.2021 / 12:00

שדרת הניהול של המועדון בישראל מעריכה מאוד את העבודה של המאמן ואת התנהלותו בזמן המלחמה, אבל ההחלטה כמו תמיד תתקבל על ידי הבוס בקנדה. יונתן כהן יחזור לסגל מול עירוני קרית שמונה בראשון, דור פרץ מוצהב

תקציר: מ.ס אשדוד - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

קונצנזוס סביב פטריק ואן לוון בקרית שלום. ההחלטה של בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר באשר להמשך כהונתו של ההולנדי כמאמן הקבוצה אמורה להתקבל בקרוב. בשדרת הניהול של מכבי תל אביב בישראל מאוד מרוצים מהמאמן ומאמינים כי הוא האיש הנכון והמתאים להמשיך גם בעונה הבאה, אך ההחלטה תגיע מקנדה והיא אמורה להתקבל ולהתפרסם בקרוב.

ואן לוון הוביל את מכבי תל אביב לקאמבק מופלא אחרי עזיבת גאורגיוס דוניס, אבל ערב הכניסה לפלייאוף וגם במשחקים הראשונים שבו, הוא והקבוצה איבדו גובה וירדו בצורה ניכרת באחוזי ההצלחה. אלא שההולנדי ידע להתמודד עם הירידה, לעצור את התוצאות השליליות והוא מגיע לשבוע האחרון של העונה עם סיכוי לקחת דאבל.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
יהיה הראשון שיישאר למרות שלא זכה באליפות? ואן לוון/אודי ציטיאט

לחובתו של ואן לוון עומדת העובדה שמעולם לא קיבל מאמן במכבי תל אביב אשראי לעונה נוספת אם לא הביא אליפות. הסיכויים שיזכה עם מכבי תל אביב ביום ראשון מול עירוני קרית שמונה באליפות שלישית ברציפות אינם גבוהים, שכן גם תיקו יספיק למכבי חיפה לאליפות, אבל התחושה במכבי תל אביב, בטח אם הקבוצה תזכה בגביע, שוואן לוון ראוי לקרדיט מהמערכת אחרי שקיבל את הקבוצה בסוף חודש דצמבר ולא באמת נהנה מעונה שלמה. ואן לוון מאוד רוצה להמשיך כמאמן. הוא מכיר היטב את השחקנים ואת המועדון ובעיקר הוא ניחן ברצון עז לעבוד ולהשקיע. הוא כבר החליט מי מבין בוגרי בית"ר תל אביב בת ים יחזור לקרית שלום והוא גם יודע אילו שחקנים הוא צריך לעונה הבאה ובאילו עמדות.

אגב, לא פחות משמעריכים במכבי תל אביב את ואן לוון בהיבט המקצועי, מכבדים את ההתנהלות שלו בזמן מבצע שומר החומות. התמונות שהוא העלה לאינסטגרם שלו כשהוא יושב בבית קפה בתל אביב בזמן האזעקות והטילים ולא חושש מהמצב, השפיעו מאוד על השחקנים הזרים שמיהרו לעזוב לחו"ל והבינו גם דרך מה שהמאמן שלהם פרסם, שהחיים כאן לא כאלה מסוכנים ושאפשר להתמודד עם המצב. אחת הסיבות בעטיין הם שבו, זה קור הרוח של המאמן. ההתנהלות הזו של ההולנדי נזקפת לזכותו במועדון.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
ישוב לסגל בראשון. כהן/מאור אלקסלסי

בתוך כך במכבי תל אביב חזרו היום להתאמן בקרית שלום אחרי שאתמול ערכו אימון קל מחוץ למתחם. יונתן כהן שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים בגלל מתיחה קלה בשריר הירך האחורי, יחזור לסגל בראשון כדי להכין את עצמו דרך המשחק מול עירוני קרית שמונה גם לגמר הגביע ביום רביעי מול הפועל תל אביב. בקבוצה מאוד מרוצים מהכושר בו מצוי אדוארדו גררו ומההסכמה של ההתאחדות בפנמה לשחררו לטובת משחק גמר הגביע ביום רביעי. "אדוארדו הפך לאחד הכלים החזקים שלנו בהתקפה", מודים במכבי תל אביב. "אף אחד לא האמין בתחילת העונה שנגיע לפלייאוף והוא יהיה אחד השחקנים החשובים שלנו". גם החזרה של מתן חוזז שלשום מול מ.ס. אשדוד נותנת לוואן לוון עוד כלי התקפי לקראת שני המשחקים החשובים שנותרו בליגה ובגביע. דור פרץ ייעדר מהמשחק מול קרית שמונה ביום ראשון. דן גלזר יחזור במקומו להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully