וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "ניצחנו את המשחק והקבוצה השנייה לא עמדה בלחץ"

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 22:39

מאמן מכבי תל אביב "עקץ" את הירוקים אחרי הניצחון באשדוד: "לא מרגישים לחץ לקראת מחזור הסיום, אמרנו שנילחם עד הסוף". דור פרץ: "אנחנו במאני טיים מתחילת העונה"

תקציר: מ.ס אשדוד - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1
דור פרץ מכבי תל אביב אחרי הגול של קרית שמונה. לירון מולדובן
מה 1:1? דור פרץ מתעדכן על השער של קרית שמונה/לירון מולדובן

מכבי תל אביב הייתה במרחק של שניות מאיבוד תואר האליפות שלה. הצהובים עשו את שלהם עם 1:2 על מ.ס. אשדוד, אבל היו חייבים לעזרה של קרית שמונה שאכן הגיעה. שער של מייק אמנגה בתוספת הזמן קבע 1:1 של קרית שמונה מול מכבי חיפה וקבע: לצהובים עדיין נותר סיכוי לזכות באליפות עם ניצחון במחזור הסיום. כדי לעשות את הבלתי ייאמן ולזכות שוב בתואר, ואן לוון ושחקניו חייבים כמובן לנצח ולקוות שהפועל באר שבע תנצח בחוץ את מכבי חיפה.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
יביא אליפות דרמטית? ואן לוון/לירון מולדובן

פטריק ואן לוון התייחס לשער הדרמטי של קרית שמונה ואמר: "אנחנו ניצחנו את המשחק שלנו והקבוצה השנייה לא הצליחה לעמוד בלחץ. נראה מה יקרה במחזור הסיום. אנחנו מתכוננים כל הזמן באותה דרך, אנחנו תמיד מנסים לנצח ואף פעם לא מאטים".

על המשחק האחרון מול קרית שמונה: "אנחנו לא מרגישים לחץ. יש לנו הרבה איכויות בקבוצה ונהיה מוכנים גם במחזור האחרון. אמרנו שנילחם עד הסוף ועשינו את זה".

דור פרץ: "המאבק נשאר בחיים עד המחזור האחרון. נעשה מה שאנחנו יכולים לעשות ונקווה לטוב. התחושות שלנו משמחות מאוד. ספורטאים צריכים לבוא ולנצח כל משחק, לא משנה כמה שזה קשה. זה המאני טיים, אנחנו במאני טיים מתחילת העונה. ידענו שאסור לאבד עוד הרבה נקודות".

רן בן שמעון מאמן המפסידה אמר: "אני לא אוהב להפסיד, בבוקר עוד לא ידענו מי יכול לשחק. היו חסרים לנו כל כך הרבה שחקנים, חיברנו הרכב טלאים. היינו הקבוצה היותר טובה במגרש היום. לא משנה עם מי ועם מה, אנחנו תמיד משחקים כדורגל חיובי. שיחקנו כדורגל טוב במרבית הדקות, מגיע כל הכבוד לחבר'ה האלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully