וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "ניקח את האליפות ביום ראשון". צפו באוהדי הירוקים מגיבים לשער של ק"ש

מאמן מכבי חיפה הביע ביטחון למרות שברון הלב לאחר ה-1:1 מול עירוני קרית שמונה: "נשחק מול 30 אלף אוהדים ונעשה את זה"

תקציר: ה-1:1 הדרמטי של קרית שמונה מול מכבי חיפה/ספורט1

ההלם ניכר על פני שחקני מכבי חיפה שנשכבו על כר הדשא בתום ה-1:1 הערב (רביעי) בין הירוקים לבין עירוני קרית שמונה. הכל כבר היה מוכן לחגיגות האליפות של הקבוצה של ברק בכר שהייתה זקוקה לניצחון חוץ כדי להבטיח אליפות מספר 13 בתולדותיה וראשונה מזה עשור, אך ספגה שער דרמטי בזמן פציעות ותצטרך לחכות למחזור הנעילה כדי להבטיח את האליפות.

המארחת לא התכוונה לעשות חיים קלים למכבי חיפה, צופפה את מרכז המגרש ולא אפשרה לשחקנים של ברק בכר לפתח את המשחק שרצו. גודסוויי דוניו שנכנס כמחליף הכניס את השינוי במשחק של הירוקים בפעם המי יודע כמה כשנגח בדקה ה-72 את שער היתרון של האורחת ונתן את האות לחגיגה ירוקה ביציעי קרית שמונה. דקה לפני סיום ארבע דקות תוספת הזמן כבש המחליף מייק אמנגה שער נהדר בבעיטה מחוץ לרחבה, והותיר את אנשי ואוהדי מכבי חיפה בשוק.

גודסוויי דוניו מכבי חיפה מאוכזב. מאור אלקסלסי
אכזבה גדולה בקרב שחקני מכבי חיפה. דוניו שרוע על הדשא בתום המשחק/מאור אלקסלסי
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הירוקים לא מרימים ידיים. ברק בכר/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה ברק בכר: "אחרי תיקו כזה צריך לחייך ולהרים את השחקנים. ביום ראשון יש לנו משחק שאנחנו צריכים לנצח בו ולהיות אלופים, היינו חותמים על זה בתחילת השנה". מאמן הירוקים ניסה להסביר מה לא עבד הערב: "לא שמרנו טוב על היתרון וספגנו מבעיטה שהתלבשה לשחקן בדקה האחרונה. היינו כבדים והיינו איטיים. אני זוכר שעם באר שבע באליפות הראשונה הפסדנו למכבי חיפה בדקה ה-90 וגם נאלצנו להבטיח את האליפות רק במחזור האחרון. זה כואב שזה קרה ככה בדקה האחרונה, אבל אני בטוח שביום ראשון נבוא ונעשה את העבודה".

על האפשרות שייקח את האליפות מול האקסית הפועל באר שבע: "ניקח את האליפות הזו ביום ראשון וזהו. שער השוויון גרם לי להלם. אתם יודעים מה זה המועדון הזה ומה זה הלחץ הזה. יהיה קשה מול באר שבע אבל נשחק בבית מול 30 אלף אוהדים ונצטרך לעשות את העבודה".

דולב חזיזה: "זה מבאס. לחטוף גול בדקה כזו זה תמיד מאכזב אבל סיימנו בתיקו, וכנראה שמישהו מכוון אותנו מלמעלה. עכשיו אנחנו נצטרך להתכונן למשחק הבא ולבוא במלוא הריכוז והפוקוס ולעשות את העבודה. כמובן שרצינו לנצח ולסיים את העבודה פה. כולם פה שחקנים מוכשרים ואני מקווה שנדע להרים את עצמנו למשחק מול באר שבע. איך עושים את הסוויץ'? יש לנו צוות מקצועי נהדר ואני מאמין שנעשה את זה. ברור שעכשיו יהיה עוד יותר לחץ אבל שחקנים ברמתנו צריכים לעשות את זה. אני קורא לאוהדים להגיע ביום ראשון, כי בעזרת השם נחגוג".

צפו בתגובת אוהדי מכבי חיפה לאחר שער השוויון של עירוני קרית שמונה

אוהדי מכבי חיפה בהלם בעת הבקעת שער השוויון של עירוני קרית שמונה/על פי סעיף 27א' לחוק זכות יוצרים
דולב חזיזה שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה תצטרך לחכות למחזור הסיום כדי להבטיח את האליפות. חזיזה/מאור אלקסלסי

מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה: "לפני המשחק שאלו רק כמה נקבל, ואנחנו החזרנו במגרש. יש פה קבוצה שמתאמנת ומשחקת היטב, זה לא היה קל התקופה האחרונה. אני יכול להגיד רק שאפו לשחקנים שנותנים בכל משחק 200 אחוז. איפה הקהל שלנו? נראה לי שמכר את הכרטיסים למכבי חיפה. מייק אמנגה הוא שחקן נוער, אין לנו מספיק שחקנים בבוגרים אז העלינו אותו. לא רק זה, אם סקו טורה לא נפצע - לא בטוח שאני בכלל מכניס אותו. דברים לא צפויים קורים לפעמים בקבוצת כדורגל. אני כל כך גאה בשחקנים. מה יהיה במחזור הסיום מול מכבי תל אביב? אתם תמשיכו לדבר ואנחנו נעשה את שלנו".

על העונה הבאה: "נפגשתי עם בית"ר ירושלים, וכמו שאין שחקן שלא רוצה להתקדם - כך גם אין מאמן שלא רוצה להתקדם. נפגשתי עם אנשי בית"ר, אבל מעבר לזה אין לי מה להוסיף". על מערכת היחסים עם בעלי קרית שמונה איזי שירצקי בעקבות העזיבה: "תמיד שמישהו נפרד מקבוצה חושבים שהיו בעיות, אני יכול להגיד שמערכת היחסים ביני לבין איזי שירצקי היא מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully