וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ז'וזואה ושגיב יחזקאל הושעו בשל תקרית אלימה ביניהם

26.5.2021 / 18:20

תקרית חריגה לפני משחק הקבוצה מול מכבי פתח תקוה: הפורטוגלי התעמת עם יחזקאל, כאשר השניים יצאו מדממים מהאירוע עם פגיעות, חתכים ודם. רוני לוי בתגובה הדיח אותם עוד לפני היציאה לטרנר. שחקן בהפועל באר שבע: "מכות מטורפות בין השניים. פיצוצים שלא רואים בכל יום"

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע עם שגיב יחזקאל. דני מרון
תקרית אלימה בין שניהם הדיחה אותם מההרכב. יחזקאל וז'וזואה/דני מרון

הפועל באר שבע מארחת הערב (20:00, ספורט1) את מכבי פתח תקוה לקרב חשוב מאוד מבחינת שתי הקבוצות. אלא שלפני המשחק פרצה תקרית חריגה מאוד במחנה האדום, כאשר ז'וזואה ושגיב יחזקאל הודחו מהסגל על ידי רוני לוי אחרי שהתעמתו ביניהם לפני המשחק. התקרית בין השניים אירעה במתחם האימונים הבית האדום, לפני שהקבוצה יצאה לטרנר. השניים התעמתו דקות אחרי שהגיעו למתקן וכתוצאה מזה נשלחו הביתה כשהקבוצה עוזבת לאצטדיון טרנר בלעדיהם ולפי עדי ראייה השניים דיממו בגלל התקרית.

מדובר באירוע חמור מבחינת הפועל באר שבע, שהתכוננה למשחק הערב כמו לגמר גביע. החיסרון של השניים במשחק כל כך חשוב לעתיד הקבוצה הוא דרמטי אבל בכל זאת החליטו בקבוצה לא להתמהמה ולהשעות את שניהם. שחקן בהפועל באר שבע אמר על התקרית הזו: "היו מכות מטורפות בין השניים. פיצוצים שלא רואים בכל יום".

העימות החל בהתגרות הדדית מלווה בצחוקים אבל גלשה מהר לפסים אלימים. על פי עדויות יחזקאל זרק על ז'וזואה מלחייה שפגעה בפניו והוסיף אגרוף ואז החלו השניים להלום אחד בשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully