וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בודקת אפשרות לצאת למסע משחקים בארצות הברית

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 20:55

למועדון הצעה לצאת למספר משחקי ראווה ולמחנה אימון בארה"ב תמורת כמה מאות אלפי יורו, ההצעה נשקלת אך ישנו חשש מההשפעה על ההכנות לעונה. אוחנה משהה את ההחלטה בעניין המאמן, ורד ומגבו עדיין לא זכו להצעות

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
ההצעה נשקלת. חוגג/דני מרון

בית"ר ירושלים עשויה לצאת למסע משחקים בארצות הברית בסוף חודש יוני ותחילת יולי. בפני הקבוצה עומדת הצעה לנסוע לתקופה של 15-20 יום, במהלכה תערוך מחנה אימון ותשחק מספר משחקי ראווה, מה שיכניס לקבוצה כמה מאות אלפי יורו. מנגד, במועדון מבינים שהתאריכים לא פשוטים, במיוחד כאשר עדיין לא מונה מאמן ולא החלה בניית הסגל, ויצטרכו לקבל החלטה סופית בימים הקרובים.

שחקן בית"ר ירושלים אלירן עטר. דני מרון
מבוקש. עטר/דני מרון

אופיר סער על ההכנות של בית"ר לעונה הבאה

בנוגע לעמדת המאמן, הנהלת המועדון משהה את ההחלטה, עד לאחר שיובהר סופית תקציב הקבוצה והתנאים אותם יוכל להעמיד לרשות המאמן. חיים סילבס וקובי רפואה עדיין המועמדים המובילים, למרות שבבית"ר ירושלים לא פסלו כי אוחנה יבחר במועמד מפתיע ברגע האחרון. מטרת המועדון היא לצרף לפחות שלושה זרים חדשים ועוד שלושה ישראלים משמעותיים כדי לשדרג את הקבוצה בתפקידי המגן, בלם, קשר אחורי, כנף וחלוץ, ולעבות את הסגל עם שניים שלושה צעירים נוספים.

עידן ורד ואורי מגבו, היחידים שמסיימים חוזה, להם הובהר כי יקבלו הצעה לעונה נוספת, עדיין ממתינים, כאשר במועדון מבהירים כי זה לא קשור לרצון לראות את השניים ממשיכים אלא לסדר התקציבי שעושים במועדון שעד שלא יתייצב לא יוגשו הצעות לשחקנים. אלירן עטר כבר הבין כי לא ימשיך וזוכה לגישושים מצד מ.ס. אשדוד ומכבי פתח תקוה, כשגם בהפועל חדרה בדקו אפשרות לצרף את השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully