וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מוכנה לגמר הגביע: "נבוא עם כל מה שיש לנו"

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 8:54

דריכות אצל האדומים לקראת ההזדמנות הבלתי חוזרת: "בגמר יש משחק אחד". בקבוצה ממתינים להצעות על דוידה וידרשו לפחות מיליון יורו על חצי כרטיס. במועדון יישבו עם שהר, גורדנה ואזולאי דורשים סכומים גבוהים

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 3:2/ספורט1

1. אחרי ה-2:3 על בני סכנין, בהפועל תל אביב שמחו לסיים את הליגה עם ניצחון, אך ניר קלינגר שמח יותר שסיים אותו ללא פציעות. בשל העובדה שאין לקבוצה משחק עד לגמר הגביע, שיתף המאמן את שחקני ההרכב הראשון כדי שיישארו חדים, אך הבהיר לכולם שכל מי שקצת ירגיש לא טוב שיודיע וייצא. המאמן חשש מדחיית גמר הגביע ל-2 ליוני והעובדה שגם כך הקבוצה כמעט ולא שיחקה בשבועות האחרונים, אך במועדון אמרו: "יש משחק אחד בגמר גביע, מה שיהיה יהיה, נבוא עם כל מה שיש לנו". "טוב לסיים את העונה עם ניצחון, עכשיו הכל לשבוע הבא ולגמר הגביע", אמר אושר דוידה. "יש לנו שבוע להתכונן טוב, נעשה את כל ההכנות ונעשה את הכל כדי להביא את התואר לנו ולמועדון".

אושר דוידה שחקן הפועל תל אביב עם חבריו. מאור אלקסלסי
חייב להימכר. דוידה/מאור אלקסלסי

2. אחרי שלידור כהן חתם בתאילנד, במועדון ימתינו להצעות לגבי דוידה, כאשר הקשר לא יימכר תמורת סכום של פחות ממיליון יורו עבור מחצית מכרטיסו. סוכנו של השחקן דודו דהאן משוכנע שיביא הצעה אטרקטיבית עוד הקיץ, אך במועדון יודעים שללא מכירת שחקן תתקשה הקבוצה להתחזק בשחקנים בעלי שיעור קומה, ישראלים וזרים.

בן שהר אמנם התיר חוזהו בקפריסין, אך כרגע האדומים לא יכולים לעמוד בדרישותיו ויישבו עימו על מנת לראות כיצד מוצאים פתרון, כאשר לשחקן יש ביקוש בקבוצות נוספות. מעבר לשהר, שחקנים כמו רועי גורדנה ושלומי אזולאי דורשים סכומים גבוהים ביחס למה שהמועדון מוכן להציע בשלב זה, ולכן המאמן ניר קלינגר בשלב זה מתמקד בעיקר בזרים.

בן שהר שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
בהפועל תל אביב יישבו עימו. שהר/אתר רשמי, אתר רשמי אפואל ניקוסיה

3. בסופו של יום, הפועל תל אביב השיגה מעל 50% הצלחה בינואר לאחר השינויים בסגל, ובנוסף הגיעה לגמר גביע. ליותר מזה לא יכלו לייחל במועדון. ההזדמנות שיש לקבוצה בגמר הגביע היא נדירה, אולי לזכות באחד התארים הכי מרגשים בתולדות המועדון. הפועל תל אביב לא רק אנדרדוג מובהק בגמר הגביע, זו סוג של הזדמנות חד פעמית, בעשור בשליטת הצהובים, כשגם עשור קדימה לא רואים באופק צמצום פערים אמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully