וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "מתרגשים לקראת גמר הגביע", מימר: "הגענו בזחילה"

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 22:43

מאמן הפועל תל אביב נשמע נלהב אחרי ה-2:3 בסכנין: "הרבה שחקנים צעירים התקדמו העונה". קנדיל: "בני סכנין צריכה יציבות"

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 3:2/ספורט1

הפועל תל אביב ובני סכנין נעלו הערב (שני) את הפלייאוף התחתון בליגת העל. הקבוצה של ניר קלינגר הצליחה לנצח 2:3 בסכנין ולראשונה העונה כבשה שלושה שערים במשחק אחד בליגת העל. בנוסף, קלינגר ביצע שינויים רבים ומספר חילופים מוקדמים כדי לשמור כוחות למשחק החשוב באמת: גמר הגביע מול מכבי תל אביב ב-2 ביוני.

שרון מימר מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
"עברנו שבועיים כמעט בלי אימונים". מימר/מאור אלקסלסי

מאמן בני סכנין שרון מימר אמר: "באנו בזחילה על הגחון למשחק הזה. עברנו שבועיים כמעט בלי אימונים, הגענו עם תשעה שחקני שדה בוגרים ושחקני נוער שאני רואה בפעם הראשונה. היו הרבה ניסים ונפלאות. סימנו וי על העונה הזאת, חיכינו שהיא תסתיים כי עבדנו במטרה. נקווה לבנות קבוצה טובה לעונה הבאה, שתהיה הרבה יותר טובה מאשר בעונה הזו".

שוער סכנין מחמוד קנדיל הוסיף: "כמה כיף לסכם עונה אחרי שנשארים בליגה. הייתי פה עם פרצוף חמוץ אחרי הרבה משחקים. הפסדנו היום, אבל היה לנו הרבה מזל העונה שנשארנו בליגה. היו לנו הרבה עליות וירידות. הייתה לנו תקופה קטסטרופלית, אבל הצלחנו לחבר רצף עם שרון מימר ונשארנו בליגה. צריך מזל בחיים. לפני שנתיים עברנו עונה קשה מאוד למרות שהיה לנו סגל איכותי. לבני יהודה היה העונה סגל מצוין והיא ירדה ליגה. ליגת העל יותר קשה מעונה לעונה.

"סכנין צריכה לשמור על יציבות. ההנהלה צריכה להסתכל על עצמה שוב ולדעת לחזק את הקבוצה. לבנות קבוצה טובה מההתחלה ובסופו של דבר אנחנו מקווים לחזור ליציבות שלנו. פעם היה לי כיף לשחק פה בדוחא, הרגשתי כוח. לצערי בשלוש השנים האחרונות אנחנו מרגישים ההפך. הקהל שלנו לא נהנה. זאת הזדמנות עכשיו להגיד לקהל שאנחנו מצטערים על העונה הזו, זה היה כישלון, אבל טוב לסכם אחרי שנשארים בליגה. צריך לבנות קבוצה שתייצג את המגזר בצורה הכי טובה שאפשר. אני אשמח להיות פה, כבוד בשבילי להיות בבני סכנין. המועדון הזה תמיד חיבק אותי, יש פה פוטנציאל של קהל יוצא מן הכלל ומגיעה לו קבוצה שתייצג אותו כמו שצריך".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
"הרבה שחקנים צעירים עשו התקדמות גדולה". קלינגר/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר אמר אחרי המשחק: "מצד אחד יש דילמה במשחק כזה. אני תמיד רוצה לנצח, בטח במשחק ליגה אחרון. צריך לכבד את האוהדים שבאו וזה חשוב. מצד שני, היינו צריכים לתת מנוחה לכמה שחקנים ששיחקו 120 דקות וגם היו לנו מוצהבים. זו הייתה הזדמנות לתת דקות לשחקנים צעירים. אנחנו צריכים לשחק ולהיות מוכנים לגמר. עכשיו אנחנו תשעה ימים ללא משחק והיה לי חשוב שמי שיכול היה לשחק כן ישחק למרות שזה סיכון. טוב שניצחנו, יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר, אבל זהו. סימנו וי על המשחק הזה. אנחנו מתרגשים כבר מעכשיו לקראת הגמר.

"הרבה שחקנים צעירים עשו התקדמות גדולה. מועדון צריך את השחקנים האלה שיידעו שיש אופק במחלקת הנוער של הפועל תל אביב. אני חושב ומאמין שנלך עד הסוף לגבי אירופה. יש ערכאות. זה מבאס ומתסכל, אבל קודם כל נזכה בגביע ומצפה לנו משחק קשה. מכבי תל אביב קבוצה טובה שגם החזירה את כל הזרים. זה לא הוגן ולא ענייני שלא נשחק באירופה. יש נקודות שאפשר ללחוץ עליהן ולהסביר את העמדה שלנו".

קשר הפועל תל אביב אל ים קנצפולסקי, שרשם את הופעת הבכורה שלו ופתח בהרכב, אמר: "מרגש מאוד. בפסים הראשונים זה היה מלחיץ מאוד, אבל השתחררתי אחר כך. אני אוהד הפועל תל אביב מאז שאני קטן וזה מרגש. כולם התייחסו אליי יפה מאוד, איינבינדר כיוון אותי ועזר לי מאוד. צעד צעד. אני מתרגש אבל לאט לאט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully