וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע חגגו: "כבר הספידו אותנו", ברקת תשלם את דמי השחרור של דור מיכה

24.5.2021 / 7:12

בבירת הנגב תלויים בעצמם במאבק על הכרטיס לאירופה אחרי ניצחון הבכורה של רוני לוי בפלייאוף: "ראו כמה כוח טרנר נותן לנו". קשר אנורתוזיס מתקרב

תקציר: הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה 2:3/ספורט1

הפועל באר שבע הביאה את עצמה בזכות הניצחון אמש (ראשון) על עירוני קרית שמונה (2:3) לנקודה בה השגת המקום הרביעי והכרטיס לאירופה תלויים בה. להפועל באר שבע יש הבוקר 45 נקודות ובזכות ההפסד של מכבי פתח תקווה למכבי תל אביב, יש רק נקודה שמבדילה בין השתיים. אם הפועל באר שבע תנצח מחרתיים את המלאבסים בטרנר היא תחלוף על פניה ותתבסס במקום הרביעי.

אם במקביל מכבי חיפה תזכה מחרתיים באליפות, הפועל באר שבע גם תקבל במחזור הסיום ביום ראשון את מכבי חיפה בחוץ כשהיא כבר אחרי חגיגות האליפות כך שיהיה לה סיכוי מצוין לנצל זאת ולנצח כדי לקבוע סופית שהיא תשחק גם בעונה הבאה באירופה. "השער של קלטינס בתוספת הזמן עוד יתברר כשער הכי חשוב של העונה", אמרו בקבוצה על הנגיחה של קלטינס שסידרה ניצחון 2:3 בדקה ה-98. "כבר הספידו אותנו בפלייאוף הזה והנה גם ניצחון אחד בפלייאוף יכול להספיק".

שחקני הפועל באר שבע. לירון מולדובן
"גם ניצחון אחד יכול להספיק". שחקני הפועל באר שבע/לירון מולדובן

בהפועל באר שבע גם דיברו אמש על עונה בה הקבוצה שיחקה כמחצית ממשחקיה בטדי במקום בטרנר. "ראו גם הערב כמה כוח נותן לנו טרנר. זה שלא היה לנו את טרנר כל כך הרבה זמן ובטח כששיחקנו בירושלים בלי אוהדים, הקשה מאוד בעונה הזו", אמרו במועדון.

בהפועל באר שבע מעריכים הבוקר שאלונה ברקת תתקדם בימים הקרובים מול אנורתוזיס פמגוסטה ותשלם את דמי השחרור של דור מיכה בסך של 100 אלף יורו. כפי שפורסם כאן אתמול במועדון גם שוקלים ברצינות להחזיר את בן שהר לעונה הבאה אחרי שהוא התיר את חוזהו באפואל ניקוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully