וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "זה מגיע לקהל שלנו, אחרי כל מה שעבר עליהם בדרום"

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 23:52

מאמן הפועל באר שבע הקדיש את ה-2:3 הדרמטי לאוהדים, בסיום היה עימות בין שתי הקבוצות. קלטינס: "לכבוש שער כזה? שווה הכול"

תקציר: הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה 2:3/ספורט1

עימות מכוער נרשם הערב (ראשון) בסיום המשחק הדרמטי בין הפועל באר שבע לעירוני קרית שמונה. שחקני שתי הקבוצות התעמתו אלה עם אלה כשבקבוצה הצפונית זועמים בעיקר על השופט שהוסיף שבע דקות והשער הדרמטי של דוד קלטינס הגיע בדקה ה-99. אחרי כמה דקות הרוחות נרגעו והייתה הפרדה בין הצדדים. בסופו של דבר הפועל באר שבע עם 2:3 חשוב מאוד והיא קרובה להשיג את הכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
נשם לרווחה. לוי/לירון מולדובן

כובש שער הניצחון דוד קלטינס: "יש לי עוד שער ניצחון חשוב בקריירה וזה כיף תמיד לכבוש שערים חשובים כאלה. אני שמח שזכיתי לכבוש שער כזה. היו לנו כמה החטאות ויכולנו לגמור את המשחק מוקדם יותר. התפללתי שהכדור יגיע אליי וכשראיתי שזה הולך להיכנס אז זה שווה הכול. בנוער של בית"ר היו לי כמה משחקים כחלוץ. אני משחק איפה שאומרים לי. תמיד אתן את המקסימום. לא הצלחנו לנצח בפלייאוף, הייתי פצוע וכולנו יודעים שהמטרה היא להגיע לאירופה ולהבטיח את המקום הרביעי. בהרבה משחקים שיחקנו טוב ולא הצלחנו לקחת את הנקודות. אסור לנו לספוג שערים קלים. אנחנו שמחים שניצחנו ועכשיו אנחנו תלויים בעצמנו. נעשה הכול כדי לנצח במשחקים שנותרו. מחכה לנו משחק חשוב מאוד מול מכבי פתח תקוה, יש לחץ גדול של משחקים. אני מקווה שננצח ונמשיך קדימה. הייתי פצוע, עברתי ניתוח ביד. אני תמיד מתאמן הכי טוב וחושב שאני צריך לשחק ומנסה להוכיח את זה למי שצריך. מקווה שנתתי לרוני לוי חומר למחשבה".

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי אמר אחרי המשחק: "הגיע לנו, הגענו להמון מצבים עוד לפני השער וחוסר מזל וחוסר ריכוז גרמו לנו לא לכבוש. אני שמח שזה בצד שלנו. זה מגיע לקהל שבא לתמוך בנו ואחרי הרבה זמן קשה פה בדרום יש שמחה גדולה. ביום רביעי כבר יש לנו את מכבי פתח תקוה שהיא קבוצה קשה מאוד. אנחנו בבית ונעשה את המקסימום לנצח כדי להגיע לאירופה. אנחנו לא מסתכלים או חושבים בצורה שלילית, תמיד נשארים חיוביים. הפלייאוף קשה מאוד ולאף קבוצה לא היה קל נגדנו. הניצחון היום הוא תוצאה של המשחקים האחרונים בהם היינו מצוינים ולא ניצחנו. ניצחנו היום וצריך שנמשיך כך.

על מה שאמר למאמן היריב בסיום אמר לוי: "קובי רפואה מאמן מצוין שעושה עונה נהדרת ומי כמוני יודע להרגיש איך זה כשמקבלים שער מאוחר כזה. היה בינינו חיבוק של חברים וזהו".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
עדיין יש סיכוי להגיע לאירופה? רפואה/לירון מולדובן

מאמן קרית שמונה קובי רפואה: "השופט הוסיף שבע דקות והשער היה בדקה ה-98, למה? המשחק היה צריך להסתיים. המחצית הראשונה שלנו הייתה פנטסטית, הגענו להמון מצבים. גם בדקה ה-94 יכולנו להכריע את המשחק. מאכזב, אבל אני גאה מאוד בשחקנים. הם עשו את המקסימום. בסדר, נמשיך הלאה. באר שבע עברה אותנו בנקודה ומכבי פתח תקוה בשתיים. יהיו משחקים קשים, עכשיו יש לנו משחק מול מכבי חיפה שהיא הקבוצה הכי טובה בארץ ואז מכבי תל אביב. ידעתי שבאר שבע תשחק על כל הקופה ותתקוף עם כל השחקנים. רציתי להגיע למצבים מאיזו חטיפה. נפגשתי עם בית"ר ירושלים, חוץ מזה אין לי מה לחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully