וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד: חזיזה אמור לפתוח. בכר: "הוכחנו שאנחנו יודעים להרים את עצמנו"

שחקן הכנף אמור להחליף את אבו פאני המוצהב, למאמן יש עוד מספר התלבטויות: "שמים את ההפסד בגביע בצד ומתרכזים בדבר הכי חשוב שהוא הליגה". כ-2,000 כרטיסים בלבד נותרו למשחק הגורלי, כנעאן וגיל כהן צפויים לחזור להרכב האורחת (ראשון, 21:00)

מחזור 34הסתיים23/05/2021
מכבי חיפה
  • רוקאביצה (39)
  • דוניו (75)
0
    מ.ס. אשדוד
    דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
    אמור לשוב ל-11. דולב חזיזה/אריאל שלום

    מכבי חיפה

    כ-2,000 כרטיסים בלבד נותרו למשחק, שבסיטואציה מסוימת יכול להפוך למשחק אליפות של הירוקים. אחרי ההדחה הכואבת בחצי גמר גביע המדינה, תנסה המוליכה להתאושש כשהמסר העיקרי לאחר ההפסד היה שצריך לשים את המשחק מול מכבי תל אביב בצד ולשכוח ממנו. כזכור, הבעלים יעקב שחר הגיע באופן חריג לאימון אתמול, שוחח עם השחקנים וביקש מהם להתמקד בהשגת האליפות.

    חיפה תחסר את מוחמד אבו פאני שסוחב כרטיסים צהובים ובמקומו ככל הנראה ישוב להרכב דולב חזיזה. במקביל, נראה שלברק בכר יש עוד שתי התלבטויות בנוגע להרכב: בין ארנסט מאבוקה לרז מאיר בעמדת המגן הימני (עדיפות לקמרוני) ובין גודסווי דוניו לניקיטה רוקאביציה בחוד. "לא צריך להסביר לנו מה המשמעות של המשחק", אמר שחקן בקבוצה. "חיכינו כל כך הרבה זמן לשחק מול סמי עופר מלא באוהדים ואסור לנו לאכזב אותם".

    "אנחנו שמים את ההפסד בגביע בצד ומתרכזים במטרה הכי חשובה שהיא הליגה", אמר בכר. "צריך להיות ביחד גם אחרי הפסדים וכבר הוכחנו השנה שגם אחרי תוצאות פחות טובות הצלחנו להרים את עצמנו. זאת השאיפה גם ביום ראשון נגד קבוצה טובה שתבוא לשחק כדורגל, אנחנו צריכים את הקהל שלנו איתנו, אני מאמין שיהיה אצטדיון מלא ושהוא ידחוף אותנו".

    מוחמד כנעאן שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
    סיים לרצות את עונש הצהובים. מוחמד כנעאן/דני מרון

    מ.ס. אשדוד

    אחרי שנאלצה לעזוב את אשדוד ולהתאמן בחיפה בשבוע שעבר בגלל הטילים והאזעקות, תשוב מחר מ.ס. אשדוד לעיר הכרמל למשחק בסיומו עשויה מכבי חיפה לחגוג אליפות. מ.ס. אשדוד תגיע למשחק די משוחררת אחרי שהבטיחה כמעט בוודאות את הכרטיס לאירופה.

    מוחמד כנעאן שהיה מוצהב במשחק מול הפועל באר שבע ביום חמישי האחרון, ישוב לסגל וצפוי לפתוח בהרכב. גיל כהן עשוי לפתוח במקום עומרי בן הרוש. דין דוד יקבל דקות ואף עשוי לפתוח בהרכב, או שחמזה מוואסי שכבש מול הפועל באר שבע ימשיך לקבל אשראי בהתקפה.

    עוד בוואלה!

    יעקב שחר הגיע לאימון מכבי חיפה: "שימו את מה שהיה בצד"

    לכתבה המלאה
    תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

    טריוויה

    * ניצחון של מכבי חיפה בצירוף הפסד של מכבי תל אביב, יכתיר את הירוקים באופן רשמי כאלופי המדינה בפעם ה-13 בתולדות המועדון ולראשונה זה עשור.

    * 65 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגת העל. המאזן עד כה: 12:35 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 18 תוצאות תיקו.

    * הניצחון היחיד של מ.ס. אשדוד באצטדיון החדש בחיפה היה בקדנציה הקודמת של רן בן שמעון, שריצה אז עונש הרחקה וישב ביציע ב-0:1 בפברואר 2017.

    * ניצחון חוץ הפעם, בצירוף איבוד נקודות של מכבי פתח תקוה, יבטיח לאשדוד את המקום השלישי (כמו ב-2004/05) וחזרה לאירופה אחרי 16 שנה, אז הודחה על ידי דומז'אלה במוקדמות גביע אופ"א.

    * זו עונה שנייה ברציפות שלמכבי חיפה יש שני שחקנים עם 10 שערי ליגה לפחות (ניקיטה רוקאביציה וצ'ארון שרי בעונה הקודמת וגם הפעם). אם דולב חזיזה יכבוש צמד, יהיו לירוקים שלושה שחקנים בספרות כפולות, לראשונה מאז האליפות הקודמת ב-2010/11. אז היו אלה תומר חמד (13), ולדימיר דבאלישווילי (12) וליאור רפאלוב (11).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוראל גרינפלד
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 26875

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully