וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מרוצים: "אפשר כבר לסמן את גלזר, כהן וחוזז הבאים"

20.5.2021 / 11:00

באלופה התעודדו מההופעה של קבוצת הבת בית"ר תל אביב בת ים בחצי גמר הגביע: "אין ספק שיגיעו אלינו שחקנים מהקבוצה הזאת". גיא מזרחי, נדב נידם, בר כהן, פארפה גיאגון ורונן חנציס הרשימו, ומה עם אמיר ברקוביץ'?

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר תל אביב בת ים 6:7 (בפנדלים)/ספורט1

במכבי תל אביב מרוצים מההופעה של בית"ר תל אביב בת ים אמש (רביעי) מול הפועל תל אביב בחצי גמר גביע המדינה ומשוכנעים שיש בקבוצה מהלאומית אליה מושאלים בוגרי מחלקת הנוער בקרית שלום כמה שחקנים שיהיו בשנים הבאות שחקני סגל הקבוצה הבוגרת.

מי שהרשימו אמש הם המגן הימני גיא מזרחי, הקשר האחורי נדב נידם, הקשר הקדמי בר כהן, הפליימייקר פארפה גיאגון והקיצוני רונן חנציס שנכנס כמחליף אבל נחשב בדרך כלל לשחקן הרכב.

נדב נידם שחקן בית"ר תל אביב בת ים מול דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
בנעליים של גלזר? נדב נידם/אודי ציטיאט

במכבי תל אביב היו מרוצים מהעובדה שהשחקנים עמדו 120 דקות ללא נחיתות מול הפועל תל אביב וכמעט כולם גם היו קרי רוח ובעלי אופי לבעוט היטב את הפנדלים המכריעים. "אין ספק שגם מהקבוצה הזו יגיעו שחקנים לשחק במכבי תל אביב. אולי הם צריכים עוד זמן ואולי חלקם צריכים עוד עונת השאלה, אבל החומר טוב ויש בסיס איתן לעבוד איתו", אמרו הבוקר במכבי תל אביב. "אפשר כבר לסמן את דן גלזר, יונתן כהן ומתן חוזז הבאים".

שחקן נוסף שהותיר רושם מצוין הוא אמיר ברקוביץ' הקיצוני המהיר אבל הוא לא שחקן של מכבי תל אביב ובעונה הבאה הוא ישחק באחת הקבוצות בליגת העל שמעוניינות בו.

ברקוביץ' זוכה לחיזורים כמעט מכל קבוצות ליגת העל וביניהן עירוני קרית שמונה אותה יאמן עמיר נוסבאום שמאמן אותו העונה, מכבי נתניה, מכבי פתח תקוה, מ.ס. אשדוד, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים. ברקוביץ' הושאל ממכבי תל אביב לקבוצה מהלאומית בשנתיים האחרונות, אבל הוא לא שחקן של מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully