וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארפה גיאגון עשוי לחזור למכבי תל אביב בעונה הבאה

5.5.2021 / 11:00

הקשר מחוף השנהב, שרושם עונה מצוינת כמושאל לבית"ר תל אביב בת ים, נמצא בתכניות של הצהובים ששוקלים לשמור לו משבצת של זר. מכירת הכרטיסים למשחק העונה נפתחה מחדש, גולסה עשוי לפתוח

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

פארפה גיאגון, שחקנה של בית"ר תל אביב בת ים מהליגה הלאומית נמצא בתכניות של מכבי תל אביב לעונה הבאה ועשוי להיות אחד משחקניה הזרים של האלופה. באחרונה פנו רשמית בעירוני קרית שמונה למכבי תל אביב וביקשו להיכנס למשא ומתן לצירוף הקשר בן ה-20 מחוף השנהב, בין אם ברכישה ובין אם בהשאלה עם אופציה, אך במכבי תל אביב הבהירו לקבוצה הצפונית כי גיאגון נמצא בתכניות שלהם לעונה הבאה.

גיאגון יפתח את האימונים עם הצהובים, כאשר סיכויים גבוהים קיימים שהוא ישאר כשחקן הקבוצה בעונה הבאה. גיאגון עשה עונה אישית וקבוצתית מצוינת עם בית"ר תל אביב בת ים ועוד נכון לו משחק חצי גמר גביע המדינה מול הפועל תל אביב ביום שלישי.

שחקן בית"ר תל אביב בת ים פארפה גיאגון. אודי ציטיאט
מכבי תל אביב תהמר עליו? פארפה גיאגון/אודי ציטיאט

מכבי תל אביב רוצה להשאיר בשורותיה את אנריק סבוריט ואלכסנדר פשיץ' כאשר אנדרה ז'ראלדש ואדוארדו גררו מחזיקים בחוזה לעונה הבאה ולאלופה יש אופציה להארכת החוזה של הבלם לואיס הרננדס. בתוך כך במכבי תל אביב כבר נמצאים בהכנות המקצועיות למשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון בבלומפילד. אייל גולסה שחזר לשחק מול הפועל באר שבע ממשיך להוריד חלודה ועשוי כבר לפתוח בהרכב.

בשעה 12:00 תיפתח מחדש מכירת הכרטיסים למשחק העונה אחרי שכזכור היא הוקפאה על ידי המשטרה עד שיושג האישור לכניסת קהל ללא הגבלה. אתמול אחר הצהריים אישר קבינט הקורונה את המתווה החדש לחזרת קהל בצורה מלאה ומכבי תל אביב תשוב למכור את החבילות לשני משחקי הבית מול מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully