וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות עשרה שחקנים עומדים למכירה: ברצלונה נערכת לעונה הבאה

לפי "ספורט", מקומם של שמונה שחקנים בלבד מובטח, אך לא מעט מהכוכבים והשחקנים הוותיקים עשויים לעזוב. הרשימה המלאה - בפנים

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
הכל מתחיל ממנו. מסי/רויטרס

בספרד שבו והעלו אמש (רביעי) את שמו של האנזי פליק כמועמד המוביל לאמן את ברצלונה בעונה הבאה, אולם האיש שהוליך את באיירן מינכן לזכייה בליגת האלופות נחוש להחליף את יואכים לב כמאמן נבחרת גרמניה החדש, וככל הנראה לא יגיע לקאמפ נואו. עדיין לא ברור מי ייכנס לנעליו של רונאלד קומאן, אם וכאשר יחליט ז'ואן לאפורטה לפטר את ההולנדי, אך מהפיכה של ממש צפויה בין כה וכה בסגל השחקנים.

לפי "ספורט", יש כרגע שמונה שחקנים עליהם מתכוון לאפורטה לשמור בכל מחיר - גם אם יצטרך לשדרג את חוזיהם: ליאונל מסי בראש, כמובן, כשעל פי אותו דיווח, "בברצלונה מאמינים שליאו יסכים להצעה החדשה, שנמצאת בעדיפות עליונה מבחינת לאפורטה". לצדו של הפרעוש נמצאים מארק אנדרה טר סטגן, רונאלד אראוחו, אוסקר מינגסה, פרנקי דה יונג, פדרי, אנסו פאטי ואילאש מוריבה.

אוסקר מינגסה עם רולאנד אראוחו ברצלונה. רויטרס
הצעירים הרוויחו את לחמם. מינגסה/רויטרס

לא פחות מעשרה שחקנים יוצעו למכירה: נטו, סמואל אומטיטי, מיראלם פיאניץ', ריקי פוץ', מתאוס פרננדש, ג'וניור פירפו, פיליפה קוטיניו, אנטואן גריזמן, מרטין ברייטווייט ועוסמאן דמבלה. על האחרון נטען כי ברצלונה תנסה לחדש את חוזהו, אך אם לא תצליח עד סוף יולי, תהיה מוכנה להקשיב להצעות עליו, בידיעה שהיא עלולה לאבד אותו ללא תמורה כשחוזהו יסתיים בקיץ 2022.

"בנוגע לקוטיניו וגריזמן, בברצלונה מבינים שמכירה שלהם תכניס למועדון כסף רב", נכתב. "אם מסי יחליט שלא לחדש את חוזהו, מצבו של גריזמן ישתנה באופן קיצוני אצל ראשי המועדון".

עוד בוואלה!

הפוסט המזויף של ליאו מסי חורך את הרשת: "ישראל רוצחת ילדים חפים מפשע"

לכתבה המלאה
ג'רארד פיקה, ברצלונה. רויטרס
מעמדם של הוותיקים לא ברור. פיקה/רויטרס

ומה לגבי השחקנים הוותיקים? לפי "ספורט", ראשי בארסה עתידים להיפגש עם ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס וסרג'י רוברטו בניסיון להגיע עימם לסיכום על פיחות בשכרם. אם יסרבו, המועדון ישקול לנסות ולמכור גם אותם: "ברצלונה רוצה שארבעתם ימשיכו, אבל לא בכל מחיר".

עתידם של סרג'ניו דסט, טרינקאו וקלמון לנגלה מעורפל, לפי אותו דיווח. דסט מוערך מאוד על ידי קומאן, אך הגעתו של מאמן אחר עלול לחרוץ את גורלו וכך גם חזרתו הצפויה של אמרסון מהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully