וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס על הכוונת, צ'אבי מתקרב ומה עם מסי? ברצלונה נערכת לעונה הבאה

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 10:27

בספרד מדווחים שהקטאלנים שוקלים טרייד בין גריזמן לחלוץ אתלטיקו מדריד. צ'אבי שמחכה להצעה דחה פניות מדורטמונד ונבחרת ברזיל, בארגנטינה טוענים: "מסי יקבל החלטה על עתידו רק לאחר הקופה אמריקה"

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה בין ז'ואאו פליקס, לואיס סוארס שחקני אתלטיקו מדריד. רויטרס
מבוקש בקטלוניה. פליקס מול פיקה/רויטרס

לאחר ההפסד לסלטה ויגו, שחיסל סופית את סיכוייה לזכות באליפות העונה בספרד, לברצלונה נותרה משימה אחת עיקרית בשבועות הקרובים, והיא להתכונן לעונה הבאה כמובן. על פי דיווח שעלה היום (רביעי) בקטלוניה, במועדון שוקלים לבצע טרייד עם אתלטיקו מדריד, שישלח את אנטואן גריזמן לבירה ואת ז'ואאו פליקס הפורטוגלי לקאמפ נואו. "גריזמן? אשמח להחתים אותו", אמר נשיא אתלטיקו מדריד אנריקה סרסו. "כל קבוצה תשמח ששחקן כל כך טוב יהיה אצלה, אבל אני לא יודע אם ברצלונה תשחרר אותו".

צ'אבי מאמן אל סאאד. Simon Holmes, GettyImages
דחה הצעות מפתות. צ'אבי/GettyImages, Simon Holmes

מלבד פליקס, נראה שבברצלונה עובדים במרץ כדי לבצע שינויים גם על הקווים, כשעל פי דיווח של העיתונאי הבכיר חאבי מיגל, צ'אבי עשוי להיות זה שיעמוד על הקווים של הקבוצה בעונה הבאה. על פי הדיווח של מיגל, הנחשב למקורב של צ'אבי, קשר העבר דחה לא מעט הצעות בשל רצונו לאמן בקבוצה שאיתה הוא מזוהה יותר מכל.

על פי מיגל, צ'אבי זכה להצעה ממספר קבוצות גדולות ביבשת, כולל בורוסיה דורטמונד, שהציע לו חוזה לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת, אך הספרדי סירב. בנוסף טוען מיגל ששחקן העבר הספרדי זכה להצעה מנבחרת ברזיל לקראת מונדיאל 2022 שייערך בקטאר, אבל גם להצעה המפתה הזו הוא סירב, כך על פי הדיווח.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. Joan Monfort, AP
טרם החליט. מסי/AP, Joan Monfort

ומה בנוגע לליאונל מסי? על פי דיווח בארגנטינה, הפרעוש לא ימהר לקבל החלטה היכן לשחק בעונה הבאה: "הוא רוצה להבין בדיוק מה ז'ואן לאפורטה מתכנן ומה הוא מציע לו לפני שיקבל החלטה", נכתב בדיווח. "יש סיכוי לא רע שהוא יקבל את ההחלטה רק לאחר הקופה אמריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully