וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: לאפורטה הבטיח למסי חוזה ל-10 שנים, קומאן פגוע: "יודע שלא ימשיך"

בארסה מחכה להחלטה של הארגנטינאי שתומך בהשארת המאמן. הנשיא לפיקה, בוסקטס, גריזמן וסרג'י רוברטו: קצצו או שלא תהיו בתוכניות

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
כולם מחכים למוצא פיו. מסי/רויטרס

ברצלונה ממשיכה מלקק את הפצעים אחרי עוד אליפות שהלכה לאיבוד, ויודעת שהמפתח לעונה הבאה נמצא אצל איש אחד: ליאו מסי.

הכוכב הארגטינאי שמסיים חוזה ככל הנראה עדיין לא קיבל החלטה בנוגע להמשך דרכו בקבוצה, כשבמקביל פ.ס.ז' מסתמנת כמועמדת העיקרית להחתימו אם אכן יעזוב את המועדון בו שיחק כל הקריירה.

לפי "אונדה סרו", חורחה מסי, אביו של הפרעוש ומי שמשמש סוכנו, נמצא בברצלונה ו"נמצא בקשר ישיר ומתמיד" אם הנשיא ז'ואן לאפורטה. יחד עם זאת, המשא ומתן בין הצדדים על חוזה חדש עדיין לא החל באופן רשמי, ובארסה עדיין לא הגיעה הצעה.

לפי "אל צ'ירינגיטו", לאפורטה אמנם לא העביר למסי הצעה רשמית, אבל הבטיח לתת לו חוזה ללא פחות מ-10 שנים - תחילה כשחקן ולאחר מכן בתפקיד ניהולי שיבחר. החוזה ארוך הטווח אמור להשאיר למסי את הבחירה מתי לפרוש ולאיזה כיוון לפנות לאחר שיתלה את הנעליים. לפי הדיווח, מסי השתכנע מהצעה ורוצה לחתום על חוזה חדש בברצלונה.

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה. David Ramos, GettyImages
יכפו עליו לעזוב? פיקה/GettyImages, David Ramos

כך או כך, יש גם מי שככל הנראה לא יישאר בברצלונה. לפי "אונדה סרו", רונאלד קומאן "כבר יודע שהוא לא ימשיך בעונה הבאה", אחרי האכזבה בישורת האחרונה של העונה בליגה הספרדית. לפי הדיווח, המאמן ההולנדי "פגוע עד עמקי נשמתו מברצלונה ומההתנהלות של לאפורטה".

ליאו מסי, אגב, לא מצדד בעזיבתו של המאמן, בניגוד לשחקנים בכירים אחרים בקבוצה שפנו לנשיא החדש-ישן והציעו לו לפתוח דף חדש עם מאמן אחר על הקווים בעונה הבאה.

בנוסף, לפי "מונדו דפורטיבו", ברצלונה תחל בקרוב סבב שיחות עם כמה מהשחקנים הבכירים החתומים לעונה הבאה. במועדון מקווים לחסוך משמעותית באחוזים הכבדים יחסית של אנטואן גריזמן, ג'רארד פיקה, סרג'יו בוסקטס וסרג'י רוברטו, ויציעו להם לקצץ במשכורתם. אם הם לא יסכימו, הם ככל הנראה לא יהיו בתוכניות והמועדון "יכפה עליהם לעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully