וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילר דורסי עוזב את מכבי תל אביב: "תודה על החיבוק החם"

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 20:41

הזר הראשון של הצהובים שעוזב את המדינה. הגארד האמריקאי ביקש מהמועדון לטוס בחזרה אל מדינתו: "מודה לכולם על הכול"

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי. מאור אלקסלסי
עוזב מיידית. דורסי/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) כי טיילר דורסי פנה אליה בבקשה לעזוב את הארץ באופן מיידי. הצהובים נעתרו לבקשתו והוא ימריא בחזרה לארצות הברית כבר בשישי. דורסי בן ה-25 הוא השחקן הראשון של הצהובים שעוזב בעקבות המצב הביטחוני בישראל, כשעד כה מי שתמך בדרישת הזרים לעזוב את ישראל היה אותלו האנטר, אך נכון לעכשיו הוא נשאר בארץ.

לדורסי אין חוזה במכבי תל אביב לעונה הבאה, ושני הצדדים היו אמורים להיפרד בקיץ. הגארד שיחק אצל הצהובים במשך שנתיים, כשבקיץ הקודם הוא קיצץ בשכרו כדי להישאר. עזיבתו של דורסי, ביחד עם העזיבה של אלייז'ה בריאנט למילווקי באקס בשבוע שעבר, משאירה את הצהובים במצב קצת יותר פגיע עם שישה שחקנים אמריקאים, מתוכם רק שני גארדים - סקוטי ווילבקין וכריס ג'ונס.

דורסי נפרד ממכבי תל אביב בטוויטר וכתב: "תודה רבה למשפחת מכבי על החיבוק שניתן לי מהרגע שעליתי על הטיסה לפני שנתיים. לאוהדים ולכל חבריי בקבוצה, המאמנים והצוות על השנתיים האלה. תודה לכולם על שהייתם איתי".

שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר מול שחקן הפועל חולון יוגב אוחיון, כריס ג'ונסון. דני מרון
הוא בינתיים לא ביקש לעזוב. האנטר/דני מרון

דורסי מצטרף לשורה ארוכה של שחקנים שעזבו ויעזבו את ישראל בעקבות המצב הבטחוני - טיישון תומאס, סטנטון קיד, ריי מקאלום ומלקולם היל מהפועל ירושלים, ג'רמי פארגו, דריל מונרו וג'מיל ווילסון ממכבי ראשון לציון, דווין מארבל ממכבי חיפה, טרל פארקס מבני הרצליה, סמארדו סמואלס מהפועל חיפה ואריק גריפין מהפועל באר שבע.

דורסי (25, 1.96) הגיע לצהובים אחרי קריירה בת שנתיים ב-NBA במדי אטלנטה וממפיס. בעונתו הראשונה במדי הצהובים הוא רשם 9.9 נקודות ו-2.5 ריבאונדים בממוצע למשחק ביורוליג, כשהעונה למרות הכישלון של הצהובים במפעל האירופי הוא השתדרג ל-11.2 נקודות בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully