וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "בריאנט יחסר לנו. דורסי חשוב מאוד עבורנו"

9.5.2021 / 19:50

מאמן מכבי תל אביב נפרד מהגארד שעוזב למילווקי, ופירגן למצטיין בניצחון על אילת. בית הלחמי: "נצטרך לחזור למסלול"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
עם הפנים לגמר הגביע. ספרופולוס/דני מרון

שביעות רצון נרשמה במכבי תל אביב לאחר שהצהובים הביסו הערב (ראשון) 72:95 את הפועל אילת במשחק שהיה ניסוי הכלים האחרון לפני גמר הגביע מול מכבי ראשון לציון בחמישי הקרוב. הקבוצה של יאניס ספרופולוס ברחה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון והשני, אך לקראת הירידה להפסקת המחצית אילת חזרה. האלופה לא נבהלה מהקאמבק של האורחת ובהובלת טיילר דורסי וסקוטי ווילבקין לחצה על הדוושה וברחה שוב ליתרון דו ספרתי גדול - ולמעשה גמרה את המשחק. מי שנכח ביציע הוא אלייז'ה בריאנט שצפוי לטוס הלילה לארצות הברית ולהצטרף למילווקי באקס מה-NBA.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "היה לנו היום משחק טוב, שיחקנו כדורסל טוב בשני צידי המגרש. אני שמח מאוד' לא רק בגלל הניצחון, אלא גם איך שבאנו לשחק". על גמר הגביע בחמישי: "אנחנו יותר מרוכזים, יותר מוכנים. יש לנו את משחק הגביע עכשיו, ננוח הלילה וממחר נתרכז בו. נילחם עליו, אבל גם על האליפות. אנחנו בדרך למעלה ממשיכים לשחק טוב אבל יש עוד לאן להשתפר".

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי. דני מרון
זכה למחמאות ממאמנו. דורסי/דני מרון

על העזיבה של אלייז'ה בריאנט: "המעבר של אלייז'ה עוד לא רשמי, הוא יחסר לנו, הוא שחקן חשוב, אבל אנחנו שמחים ששחקן שבחרנו אותו מאילת, הוא הגיע לכאן לשנתיים לשחק ויש לו צ'אנס להגיע ל-NBA. אנחנו גאים כמכבי, כארגון, כתוכנית, שנתנו ל-NBA עוד שחקן. יש פה רשימה מכובדת של שחקנים שעשו את הדרך הזאת. זה גאווה גדולה בשבילנו, ומראה את ההתקדמות של מכבי. אנחנו שמחים בשבילו, נתנו לו את הצ'אנס להגשים את החלום של החיים שלו. זה יותר חשוב".

על המשחק הטוב של דורסי: "טיילר הוא שחקן חשוב מאוד בשבילנו, אני לא מסכים שהוא לא היה חשוב העונה בליגה. כולם צריכים להיות מוכנים כמו שהוא היה מוכן הפעם, הוא הראה מקצועניות, בששת המשחקים האחרונים הוא שיחק בארבעה, הוא היה מוכן, וככה צריכים להמשיך. יש לנו עכשיו שבעה זרים, הם צריכים להיות זרים כל הזמן, לפי הטקטיקה והיריבה נחליט מי ינוח, כולם צריכים להיות מוכנים. לא רק הזרים, גם הישראלים. הם חשובים לנו מאוד".

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. דני מרון
הפסד שלישי ברציפות. בית הלחמי/דני מרון

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי: "אנחנו בתקופה פחות טובה, אין ספק, סובלים מקצת פציעות ועייפות. יצאנו מהקצב שלנו. החזקנו מעמד בשלושת הרבעים הראשונים, קרסנו ברבע האחרון. שיחקנו מול מכבי בגירסא חזקה, בטח איך שהם שמרו ברבע האחרון, היה לנו קשה. יש לנו זמן להתאושש, עשרה משחקים עד המשחק הבא, נקווה שהפצועים שלנו יחלימו ונראה יותר טוב בהמשך".

על רצף ההפסדים של קבוצתו: "הפסדנו להפועל ירושלים לא לקבוצה סתמית, אני לא בורח ממה שקורה. אנחנו משחקים לא טוב, אני בהחלט מודאג מהכושר שלנו. יצאנו ממי שאנחנו, נצטרך לחזור למסלול. בסופו של דבר אנחנו צריכים את כולם לתקופה שהמשחקים יהיו צמודים. היום בחרתי במחצית השנייה לתת לשחקנים המרכזיים להיות על המגרש, יודע ששחקתי אותם, אבל לקחתי את ההחלטה במודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully