וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טיילר דורסי נתן תשובה חיובית לאולימפיאקוס, ומחכה למכבי תל אביב

השוטינג גארד הביע הסכמה עקרונית לעבור ליוון, אבל ממתין להבהרות מהצהובים בנוגע לעתידו. ג'אלין סמית' בדרך לז'לגיריס, תומאס ווקאפ יגיע להיכל?

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי. דני מרון
מחכה להבהרות. דורסי/דני מרון

טיילר דורסי הולך ומתקרב לאולימפיאקוס. לפי דיווח ביוון, השוטינג גארד שמסיים חוזה במכבי תל אביב, הביע הסכמה עקרונית לעבור לקבוצה מפיראוס וממתין להבהרות מהצהובים בנוגע לעתידו.

דורסי מסיים שנתיים במכבי תל אביב שאופיינו בתנודות קיצוניות למדי ביכולת, ולמרות שהוא מעדיף למצות את האופציות ב-NBA לפני שיתחייב לקבוצה באירופה, הוא מבין שביוון שם יוכל לשחק כמקומי בשל אזרחותו היוונית, מחכות לו אפשרויות טובות.

לפי הדיווח, "אולימפיאקוס כבר פנתה לדורסי והגישה לו הצעה, ודורסי העביר מסר חיובי, אבל הדרך לחתימה לא קלה. דורסי רוצה לוודא שמכבי תל אביב לא תשאיר אותו לעוד עונה".

גארד לודוויגסבורג ג'אלין סמית'. Harry Langer/DeFodi Images, GettyImages
המועמד המשני של מכבי תל אביב בדרך לליטא. ג'אלין סמית'/GettyImages, Harry Langer/DeFodi Images

במקביל, הרכז ג'אלין סמית' שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב, בדרך לז'לגיריס קובנה. לפי דיווח בליטא, גארד לודוויגסבורג, הפתעת העונה בגרמניה, מחוזר על ידי כמה קבוצות יורוליג אולם לעת עתה מנהל משא ומתן מתקדם עם הקבוצה הליטאית.

סמית' נחשב לאופציה השנייה של מכבי תל אביב למקרה שתומאס ווקאפ, הרכז הנוכחי של ז'לגיריס, לא יגיע. ההתקדמות במו"מ של ז'לגיריס עם סמית' מקרבת אם כך את עזיבתו של ווקאפ, וייתכן שדרכו למכבי תל אביב סלולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully