וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מסימיליאנו אלגרי סיכם כמאמן ריאל מדריד במקום זידאן

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 9:05

באיטליה מדווחים: המאמן המעוטר של יובנטוס ומילאן לשעבר, יירש את זידאן אחרי שדחה הצעה מהבלאנקוס לפני 3 שנים. גם ראול בתמונה

מסימליאנו אלגרי במשחקו האחרון כמאמן יובנטוס. רויטרס
המחליף של זידאן? אלגרי/רויטרס

ריאל מדריד תנסה הערב (19:30) לנצח את בילבאו ותקווה למעידה של אתלטיקו מדריד מול אוסאסונה כדי לנסות להדביק את יריבתה הגדולה בפסגה, כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. אלא שמאחורי הקלעים כבר עוסקים בהכנות לעונה הבאה, במיוחד לאור העובדה שלפי כל הדיווחים זינדין זידאן לא ימשיך במועדון בעונה הבאה.

פבריציו רומאנו הכתב האיטלקי האמין מדווח שהמועמד המוביל להגיע למועדון ולהיכנס לנעליו הגדולות של זידאן הוא מסימיליאנו אלגרי, מאמנה של יובנטוס לשעבר. לפי הדיווח אלגרי, שדחה הצעה מפלורנטינו פרס לפני שלוש שנים, הסכים הפעם להגיע ויש מגעים ומו"מ עם הצדדים, כאשר גם ראול עדיין מועמד.

אלגרי, שהוזכר גם כמועמד לחזור ליובנטוס במקום פירלו שכשל בגדול, אימן את יובנטוס בין השנים 2014 ל-2019 וזכה עמה בחמש אליפויות מרשימות, כולל זכייה בארבעה גביעים. הוא גם הגיע איתה שנתיים רצופות לגמר ליגת האלופות, אך הפסיד לברצלונה וריאל מדריד ובמועדון קיוו לעשות צעד קדימה עם מאמן אחר. אלגרי אימן לפני כן גם את מילאן ארבע שים וזכה איתה באליפות לפני עשור - האליפות האחרונה בה זכתה קבוצה שאינה יובנטוס עד העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully