וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: זינדין זידאן יעזוב את ריאל מדריד בתום העונה

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 17:54

הצרפתי החליט לפני כמה חודשים על פרידה בשל עייפות פיזית ומנטאלית. קרוס נאלץ להיכנס לבידוד בשל מגע עם חולה קורונה

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הפעם לא פישלו. מאוחר מדי? ריאל/רויטרס

בספרד טוענים היום (שישי) כי זינדין זידאן יעזוב את ריאל מדריד בתום העונה, בלי קשר לשאלה אם יוביל אותה לאליפות או לא. המאמן הצרפתי כבר קיבל את ההחלטה ומתכנן את זה בחודשים האחרונים למרות שהכחיש את הדברים כשנשאל על כך בשבועות האחרונים. הפרידה של זידאן תהיה בשל עייפות פיזית ומנטאלית.

מוקדם יותר, זידאן הכחיש את הדיווחים שעימות בין מרסלו לבינו הוביל להדחתו של המגן הברזילאי מסגל הקבוצה למשחק מול גרנאדה, שבו ריאל ניצחה אתמול (חמישי) 1:4 ושמרה על פער 2 הנקודות מאתלטיקו מדריד. לפני המשחק דווח בספרד ובתקשורת באירופה שזידאן הדיח את מרסלו, שלא היה בסגל על אף שפרלאן מנדי פצוע, ומי שפתח בהרכב היה מיגל גוטיירס בן ה-19 שאף סידר למודריץ' את השער הראשון. אבל זידאן מתעקש ש"מרסלו חש כאבים ברגלו, וכמו תמיד, אנחנו לא לוקחים סיכונים מיותרים עם פציעות". מרסלו הציג יכולת מאכזבת במשחק האחרון של ריאל מול סביליה, והוחלף בדקה ה-66.

מי שכן היה בסגל וישב על הספסל אך לא שיחק הוא הקשר הגרמני המצוין טוני קרוס. היום התברר שקרוס בא במגע עם מאומת לקורונה. למרות שקרוס עצמו נמצא שלילי לנגיף, הוא נכנס לבידוד ולא יעמוד לרשות זידאן במשחק החשוב והקשה מול אתלטיק בילבאו ביום ראשון.

טוני קרוס שחקן ריאל מדריד עם זינדין זידאן. Manu Fernandez, AP
יחמיץ את בילבאו. קרוס/AP, Manu Fernandez

רודריגו, אודריוסולה ובנזמה הוסיפו שערים לריאל מדריד, שעדיין מאמינה ביכולת לזכות באליפות בשני המשחקים שנותרו. "נמשיך לעשות את שלנו, נותרו עוד שני משחקים", אמר זיזו, "עד הרגע האחרון, עד המחזור האחרון, ניתן הכל, כמו היום, ונראה מה יקרה". ריאל תשחק בחוץ מול אתלטיק בילבאו ביום ראשון, בזמן שאתלטיקו תשחק מול אוסאסונה. במחזור האחרון ריאל מדריד תארח את ויאריאל, בעוד אתלטיקו צמא למשחק חוץ בוויאדוליד במה שעשוי להיות המחזור המכריע.

"הדבר היחידי שאנחנו יכולים לעשות זה להלחיץ את אתלטיקו ולקוות שהם לא ינצחו בשני המשחקים האחרונים שלהם", אמר השוער טיבו קורטואה, "אנחנו חייבים להראות שאנחנו כאן כדי לנצח, שאנחנו קרובים, שאין להם שום מרווח לטעויות".

עוד בוואלה!

ספרד: ריאל הביסה 1:4 את גרנאדה וצימקה את הפער מאתלטיקו ל-2 נקודות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully