וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובאני רוסו: "פעם ראשונה שיש פה תחושה של מלחמה, המצב מעולם לא היה כזה"

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 15:53

שחקן העבר דיבר בקרואטיה על המצב בישראל: "יש בהלה גדולה, אני לא זוכר מתי זה היה ככה. הדבר הגרוע ביותר הוא שערביי ישראל יוצאים לרחובות ושורפים מסעדות ומכוניות, מאמין שהצבא ייכנס למבצע בעזה"

בקרואטיה שוחחו עם שחקן העבר ג'ובאני רוסו על המצב בישראל. "אני יודע למה אתה מתקשר אליי", אמר רוסו לכתב הקרואטי. "בגלל המלחמה נכון? המצב בישראל לא טוב, בכלל לא טוב".

"אמנם לא הייתי בישראל כבר כמה ימים, אבל אני מודע למצב", הוסיף הקשר שנמצא במרוקו לצורך צילומים לתכנית ריאילטי. "המצב מעולם לא היה כזה. כ-200 רקטות נפלו על תל אביב וסביבתה, אך הדבר הגרוע ביותר הוא שערביי ישראל יוצאים לרחובות ושורפים מסעדות ומכוניות. אם תיכנס בטעות לשטח שלהם, ייתכן שתעבור לינץ' או סקילה. המצב ממש לא טוב. מדובר בעיקר בערבים מוסלמים ולא בערבים נוצרים. לרוב הכול בסדר, אבל עד שזה מגיע לירושלים, אז כולם הופכים "משוגעים" - יהודים, נוצרים ומוסלמים".

מאמן מנטלי מכבי חיפה ג'ובאני רוסו. אדריאן הרבשטיין
מודאג מהמצב. רוסו/אדריאן הרבשטיין

"אני בישראל מאז 96 ווזו הפעם הראשונה בה ממש ניתן לחוש במצב של מלחמה", אמר רוסו. "תמיד היה משהו. הישראלים נכנסו לעזה, הייתה מלחמה, אך זו הפעם הראשונה שכל כך הרבה רקטות נורו. אני חושב שהצבא הישראלי ייכנס לעזה. אנשים תמימים נהרגים, בערך 30 אזרחים נהרגו. כששיחקתי כדורגל, ובמועדון בו אני עובד יש הרבה שחקנים ערבים ואם שואלים אותי למה זה קורה, אני באמת לא יודע ואני לא רוצה לנחש. יש בהלה גדולה, אני לא זוכר מתי זה היה ככה".

לסיום התייחס רוסו למאבק המוצלח של ישראל בנגיף הקורונה: "אני באמת מוריד את הכובע בפני הממשלה הזו. הישראלים היו ממושמעים. היינו עם מסכות בפנים ובחוץ והכדורגל שוחק ללא קהל. היו שלושה סגרים; הראשון היה חדש ויוצא דופן, אבל אחרי זה? אוי ואבוי, לא יכולתי יותר. רציתי לזרוק את אשתי מהמרפסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully