וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בית"ר נדחה, המשפחות של מתאוסיניו ואוקמפוס לוחצות: עזבו את ישראל

12.5.2021 / 6:24

השחקנים לא ישנו בלילה בצל האזעקות, הדרום אמריקאים של בית"ר קיבלו שיחות מודאגות. חוגג תקף את "הצבועים" שמבקרים את ישראל: "תלמדו את העובדות או שתסתמו את הפה"

בני משפחותיהם של הזרים הצעירים של בית"ר ירושלים, מתאוסיניו וסנטיאגו אוקמפוס, לוחצות על השניים לעזוב את ישראל עקב ההסלמה והשיגורים מעזה לבירה. המשפחות נלחצו מהמראות בתקשורת ושני השחקנים סיפרו לחבריהם שמופעל עליהם לחץ גדול לחזור הביתה באופן מיידי.

בכל מקרה, השניים מסיימים את העונה בקרוב ויוכלו לנסוע לחופשת מולדת, אלא אם מחזור סיום העונה יידחה בשל המצב. אגב, שחקנים רבים של הקבוצה הזמינו חופשות שאמורות להתחיל מיד בסיום העונה בתחילת השבוע הבא, אך בעקבות ההסלמה, הדברים עשויים להשתנות.

במקביל, אימון הבוקר של בית"ר נדחה היום לשעה 11:00, אחרי שהשחקנים התלוננו שלא הצליחו לישון בשל האזעקות במהלך הלילה.

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:3/ספורט1
מתאוסיניו שחקן בית"ר ירושלים. אודי ציטיאט
המשפחה בבית מודאגת. מתאוסיניו/אודי ציטיאט

מי שקצת חייך על אף המצב המתוח הוא הבעלים משה חוגג, שאתמול ציין את יום הולדתו ה-40 במשחק חגיגי באצטדיון טדי בו השתתפו אנשים מסביבתו הקרובה, שחקני עבר וגם חלק מאנשי המועדון. חוגג היה בקבוצה אחת עם אלי אוחנה ויחד איתם שיחקו גם רפי כהן השוער, סתיו אלימלך, שוקי נגר, עידן טל, אופיר חיים וזוהר חוגג, קרוב משפחתו. כמו כן נכללו בסגל כמה מעובדי המועדון כולל המנכ"ל מוני ברוש והחשב חיים נבון, שבנו, שוער קבוצת הנערים של בית"ר, שיחק בקבוצה המקבילה

בקבוצה מנגד שיחקו דוד אמסלם, מישל דיין, חיים רביבו, ז'אן טלסניקוב, משה סיני, רונן חרזי, ראובן עטר וגם ג'קי בן זקן, שאף הבקיע. קבוצתו של חוגג ניצחה במשחק, אולם לגבי התוצאה הייתה מחלוקת - אחדים טענו שהמשחק הסתיים ב-4:6 לזכות הקבוצה של חוגג, ואחרים טענו שהתוצאה הייתה 5:6.

חוגג עצמו היה בין הכובשים וכך גם אלי אוחנה וזוהר חוגג שהרשית פעמיים. מנגד זכו להבקיע בן זקן, ראובן עטר ורונן חרזי.

עוד בוואלה!

אלכסנדר פשיץ': "אם המצב לא ישתפר, אעלה על המטוס הראשון הביתה"

לכתבה המלאה
הסטורי של בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של חוגג: "תלמדו את העובדות, או שתסתמו את הפה"/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

המשך הלילה של חוגג היה קצת פחות סימפטי, וגם הוא נאלץ לעבור אותו מהממ"ד. במהלך המטח לעבר גוש דן לפנות בוקר, העלה בעלי בית"ר סטורי וכתב: "3:30 לפנות בוקר, ישנים במקלט בבית שלנו בתל אביב. צה"ל חייב להגן עלינו, וכל הצבועים בעולם צריכים ללמוד את העובדות או לסתום את הפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully