וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר פשיץ': "אם המצב לא ישתפר, אעלה על המטוס הראשון הביתה"

חלוץ מכבי תל אביב בעקבות המטחים לגוש דן: "אם ארגיש חוסר ביטחון, פשוט אעזוב. לא אכפת לי להפר חוזה, אף אחד לא יעצור בעדי"

אלכסנדר פשיץ' מצהיר: אם השיגורים לעבר גוש דן יימשכו, אעזוב את ישראל בהקדם האפשרי. חלוץ מכבי תל אביב העלה אתמול (שלישי) תיעוד לרשתות החברתיות מהמטחים הכבדים לעבר איזור המרכז, ולאחר מכן התראיין לתקשורת הסרבית ואמר בחשש: "אני לא נכנס לעניינים הפוליטיים פה, אבל דבר אחד אני יודע - אם ארגיש שהמצב לא משתפר, אם ארגיש חוסר ביטחון או בעייתיות, אעזוב את ישראל בהזדמנות הראשונה. לא אכפת לי להפר חוזה, אף אחד לא יעצור בעדי".

פשיץ' סיפר שבני משפחתו ששהו איתו בישראל עד לאחרונה, חזרו לסרביה לפני כ-10 ימים. "אני מתמודד עם המצב המשונה הזה לבד, אז זה קצת יותר קל, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה", אמר. "מאוד נחמד פה, אבל כרגע יש חוסר ודאות. חיינו בבידוד במשך שבעה חודשים בגלל הקורונה, ועכשיו כשהמדינה נפתחה, נוצרו בעיות חדשות".

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 2:2/ספורט1
אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יעזוב את ישראל? פשיץ'/אריאל שלום

פשיץ' אף התייחס להמשך דרכו בשורות הצהובים בעונה הבאה. לקבוצה יש אופציה על החלוץ הסרבי והיא מתכוונת לממש אותה, אבל הדרך להישארותו עדיין נראית רחוקה. "יש לי אופציה לעונה נוספת, אבל החוזה היה מתחדש אוטומטית רק אם הייתי משחק ב-70 אחוז מהמשחקים, מה שלא קרה. עכשיו נצטרך להיפגש ולדון על הכל מהתחלה", אמר.

פשיץ' בן ה-28 הצטרף למכבי תל אביב באוקטובר 2020 אחרי ששוחרר מאל איתיחאד הסעודית. הוא כבש העונה 11 שערים ב-27 הופעות בכל המסגרות. בעבר שיחק באופי כרתים, שריף טירספול, יגודינה והכוכב האדום בלגרד הסרביות, טולוז, סיאול וכן תקופה קצרה באטאלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully