וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם במצרים על מוחמד סלאח: "אכזב מאוד, מבחינתו שני הצדדים קורבנות של המצב"

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 9:45

כוכב ליברפול התייחס למצב, אך נמנע מלהזכיר את פלסטין ובמדינתו רותחים: "לא הזכיר את האנשים התמימים שנהרגים בעזה ללא רחמים מהפצצת הכיבוש"

בעקבות המצב בישראל, כדורגלנים רבים, בעיקר מוסלמים, הביעו תמיכה בפלסטינים בפלטפורמות השונות ברשתות החברתיות, וביניהן פול פוגבה, עוסמאן דמבלה, סאדיו מאנה, אשרף חכימי ועוד. גם כוכב ליברפול מוחמד סלאח התייחס לאירועים בישראל, אך בניגוד לכדורגלנים אחרים שהביעו תמיכה ברורה בפלסטין, סלאח בחר שלא לקחת צד ולא הזכיר את פלסטין כשכתב: "אני קורא לכל מנהיגי העולם לשים סוף לאלימות ולהרג של חפים מפשע באופן מיידי. זה מספיק".

בעקבות הציוץ, סלאח סופג אש במדינתו מצרים. "סלאח לא הזכיר את פלסטין בציוצים שלו ולא דיבר על עזה ועל האנשים התמימים שנהרגים בה ללא רחמים מהפצצת הכיבוש", כתבו בתקשורת המצרית. "הוא לא השתמש בהאשטאג של פלסטין, ירושלים, או שכונת שייח ג'ראח. הוא לא דיבר על האנשים התמימים שנפגעים. הוא לא הזכיר אותם ונראה שמבחינתו שני הצדדים קורבנות של המצב".

"חלק גדול מעוקביו לא אהב את הציוץ", הוסיפו בתקשורת המקומית. "רבים הביעו את זעמם בפניו וכתבו לו שאין לו מושג בכלל מה קורה שם. בעבר הוא העלה תמונה שלו ממסגד אל אקצה, אבל גם אז הוא לא נקט בשום עמדה. כולם חיכו לתגובה שלו ברשתות החברתיות, אבל הוא שתק. אכזבת אותנו מאוד, אבו סלאח. השאלה שעולה היא מדוע סלאח לא הביע את דעתו בצורה ברורה יותר? ככל הנראה בגלל הסכמי חסויות כאלו ואחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully