וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן רומז שבנזמה לא יחזור לנבחרת צרפת, פרלאן מנדי בספק ליורו

המאמן נשאל האם יהיו הפתעות בסגל ליורו והשיב: "אינני סנטה קלאוס". המגן יחמיץ את שני המשחקים האחרונים שנותרו לריאל, במועדון זועמים על העומס

שחקן נבחרת צרפת, קארים בנזמה. רויטרס
אל תבנו על קאמבק. בנזמה במדי נבחרת צרפת ב-2015/רויטרס

דידייה דשאן אמור להודיע בימים הקרובים על הסגל של נבחרת צרפת ליורו, ומי שככל הנראה לא יהיה חלק ממנו הוא קארים בנזמה. הכושר הנפלא בו נמצא העונה שחקן ריאל מדריד גרם למספר אנשי תקשורת לקרוא למאמן הלאומי לזמן מחדש את החלוץ, אולם כשנשאל הבוקר (שלישי) במגזין "קיקר" הגרמני האם הוא מתכנן הפתעות בסגל, השיב דשאן: "אני לא סנטה קלאוס, אני לא כאן כדי להפתיע אף אחד".

אם כך, החלוץ שלא שיחק בנבחרת הלאומית בטורניר גדול מאז מונדיאל 2014 בשל פרשת מתיו ולבואנה ככל הנראה לא ישוב לסגל גם הפעם. דשאן הוסיף ואמר: "אני מבצע שינויים קטנים, לאט לאט, כי יש לי שחקנים כמו קורנטין טוליסו שעדיין מחלימים ואני לא יודע מה מצבם. אפרסם את הסגל המלא ב-18 במאי, אבל גם אחר כך צפויים שינויים. יש לי הרבה שחקנים שישחקו בשני גמרים אירופיים ואני מקווה שהכל יילך כשורה".

צרפת הוגרלה לבית F, ביחד עם פורטוגל, גרמניה והונגריה. "הגרמנים עדיין חזקים מאוד", אמר המאמן הצרפתי. "הצוות אמנם השתנה, אבל זו עדיין נבחרת פיזית מאוד עם שחקנים יצירתיים. האיכות נותרה".

מי שנמצא בספק גדול ליורו הוא פרלאן מנדי, הסובל מפגיעה ברגלו. המגן לא יוכל לקחת חלק בשני המשחקים שנותרו העונה לריאל מדריד, ועדיין לא ברור האם יחלים בזמן כדי להיכלל בסגל של דשאן ליורו שיתחיל בעוד חודש בדיוק.

שחקני ריאל מדריד. Fran Santiago, GettyImages
איך יתמודדו עם העומס?/GettyImages, Fran Santiago

ובינתיים, בקבוצתו של בנזמה זועמים על עומס המשחקים בשלבים המכריעים של העונה. "ריאל מדריד רותחת מזעם", נכתב ב"מארקה". ביום חמישי ב-23:00 תתארח סגנית המוליכה אצל גרנאדה, ובשבת ב-19:30 כבר תתארח אצל אתלטיק בילבאו, כשבאמצע צפויים לה 66 שעות של מנוחה בלבד.

אבל זה לא הכול: משום שהמשחק מול גרנאדה יסתיים בשעה כה מאוחרת, שדה התעופה כבר יהיה סגור והבלאנקוס ייאלצו לנסוע באוטובוס לסביליה או מלאגה ורק אז לטוס למדריד. הם ישובו לביתם רק בסביבות 3-4 בבוקר, כך לפי דיווחים, מה שישפיע גם על ההכנות למשחק מול בילבאו. בהשוואה, לוח המשחקים של ברצלונה ואתלטיקו מדריד נוח יותר: הקטלאנים יתארחו היום אצל לבנטה, יארחו בעוד חמישה ימים את סלטה ויגו אז שבוע לאחר מכן יתארחו אצל אייבר. הקולצ'ונרוס יארחו מחר את ריאל סוסיאדד, בעוד ארבעה ימים יארחו את אוסאסונה, ושבוע לאחר מכן יתארחו אצל ריאל ויאדוליד.

סוכנו של גארת' בייל ג'ונתן בארנט נשאל האם הוולשי ישחק שוב בריאל מדריד עם תום תקופת ההשאלה שלו בטוטנהאם והשיב: "אני בספק גדול. עדיין נותרה לו עונה אחת בחוזה, אבל אם הם ירצו להשאיר אותו על הספסל... בסדר. אם הם רוצים לשלם בזמן שהוא לא משחק, זה בסדר מבחינתי. יש כרגע מגעים בינו לבין ריאל לבין טוטנהאם. גארת' כבר הוכיח שבכל פעם שמאמינים בו, הוא מציג רמה עולמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully