וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון הודיע רשמית שיעזוב את יובנטוס בסיום העונה: "פרק יפהפה הסתיים"

השוער הוותיק עדיין לא פורש: "אולי אמצא סיטואציה חדשה שתרגש אותי". נדבד שוב מתעקש: "כריסטיאנו רונאלדו ואנדראה פירלו יישארו ביובנטוס"

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. AP
סוף הדרך. בופון/AP

שוערה האגדי של יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון הודיע היום (שלישי) שיעזוב את הגברת הזקנה בסיום העונה הקרובה. "בסוף העונה, פרק יובנטוס היפהפה והארוך יגיע לסיומו", אמר בריאיון ל"ביין ספורט". "מהבחינה הזאת העתיד שלי ברור, זו סופה של תקופה והגיעה העת לשינוי".

עם זאת, השוער הוותיק עדיין לא תולה את הכפפות: "או שאפסיק לשחק, או שאמצע סיטואציה שתרגש אותי ותספק לי חוויית חיים אחרת. אני חושב על הכול. נתתי כל מה שיש לי ליובנטוס, וגם קיבלתי בחזרה הכול". על העונה המאכזבת שעברה על האלופה היוצאת אמר: "היתה חסרה לנו יציבות, בסופו של דבר במשחקים מול קבוצות מהטופ 5-6 לעתים ניצחנו, לעתים הפסדנו ולעתים סיימנו בתיקו, אבל תמיד היינו קרובים. איבדנו נקודות נגד קבוצות חלשות יותר, זה אומר שהיה חסר לנו אופי".

מנג'ר יובנטוס אנדראה פירלו עם כריסטיאנו רונאלדו. Jonathan Moscrop, GettyImages
נדבד מבטיח כי יישארו במועדון גם בעונה הבאה. פירלו עם רונלאדו/GettyImages, Jonathan Moscrop

סגן נשיא המועדון ואחד משחקניה הגדולים בכל הזמנים פאבל נדבד שוב התייחס לעתידם של כריסטיאנו רונאלדו והמאמן אנדראה פירלו במועדון. שחקן העבר הצ'כי טוען כי הכוכב הפורטוגלי אשר מחזיק בחוזה עד סיום עונת 2021/22 יישאר במועדון ומתעקש כי הגברת הזקנה תמשיך להילחם על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, כל עוד יש סיכוי לכך.

"זה יהיה קשה, אבל אנחנו נילחם עד הסוף", אמר נדבד בשעה שעזב את האיצטדיון לאחר התבוסה הביתית למילאן. "אנדראה פירלו וכריסטיאנו רונאלדו יישאר ביובנטוס". המועדון גיבו את המאמן והבהירו כי הם סומכים עליו, למרות התוצאות הלא טובות שהשיגה הגברת הזקנה העונה.

הרוחות בקרב המועדון מטורינו סערו בימים האחרונים לאחר התבוסה הביתית 3:0 מול מילאן במחזור האחרון בסריה A. התבוסה הורידה את יובנטוס למקום החמישי, המוליך בתום העונה לליגה האירופית בלבד. אם דבר כזה יקרה זה יהווה מכה כלכלית ומורלית גדולה למועדון שחגג אליפות איטליה בכל אחת מתשע השנים האחרונות, אך השנה נותר ללא כל תואר, כשהקבוצה עשויה כאמור להידחק אל מחוץ למפעל המרכזי בכדורגל האירופי.

זוהי הפעם השנייה שנדבד מתייחס לעתידם של השניים במועדון. בפעם הקודם התייחס הצ'כי לפירלו ורונאלדו לפני כחודש, ימים ספורים לאחר ההפסד הביתי לבנבנטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully