וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבל נדבד: "רונאלדו יישאר". דיווח: יצטרך להפחית במשכורת כדי לחזור לריאל

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 18:25

סגן נשיא יובנטוס ניסה להרגיע את השמועות סביב עתיד המאמן והכוכב: "לפירלו יש כל מה שצריך כדי להפוך למאמן גדול". לפי "אס", CR7 יצטרך להפחית 6 מיליון יורו לעונה

תקציר: יובנטוס - אינטר 0:0/ספורט 1

הכישלון החרוץ של יובנטוס בעונה הזו, תגרום לבטח להרבה זעזועים בקיץ כאשר שמותיהם של אנדראה פירלו המאמן וכריסטיאנו רונאלדו הכוכב הגדול הוזכרו שוב ושוב כמועמדים לעזוב. אלא שפאבל נדבד, כוכב העבר של הקבוצה והיום סגן הנשיא של המועדון, ניסה לשים סוף לשמועות האלו.

בריאיון לכלי תקשורת מקומי באיטליה הוא הצהיר: "פירלו יהיה המאמן של יובנטוס, זה בטוח במאה אחוז. התחלנו פרויקט חדש איתו בידיעה שהוא יתמודד עם קשיים. רצינו להשיג יותר, אבל אנחנו רגועים. יש לו את כל מה שצריך כדי להפוך למאמן גדול".

ומה עם כריסטיאנו רונאלדו? הכוכב הגדול שלא הצליח להחזיר ליובה את התהילה בליגת האלופות, המפעל שבו הוא שולט ביד רמה, נקשר עם חזרה אפשרית לריאל מדריד ואפילו מנצ'סטר יונייטד.

מנג'ר יובנטוס אנדראה פירלו עם כריסטיאנו רונאלדו. Jonathan Moscrop, GettyImages
יהיו ביובה גם בעונה הבאה? פירלו ורונאלדו/GettyImages, Jonathan Moscrop

אלא שנדבד שלל גם את השמועות הללו ואמר: "עד כמה שאני יודע, רונאלדו לא יעזוב. יש לו חוזה עד יוני 2022 והוא יישאר. אחרי זה? נראה מה יהיה. רונאלדו נמצא באולימפוס של הכדורגל גם מבחינת התדמית שלו. הוא כבש יותר מ-100 שערים ב-120 משחקים. הוא בחור פשוט, למרות שהוא לא נראה ככה מבחוץ. הוא השיג המון בכדורגל עם הרבה עבודה וישיג גם כאן".

נדבד התייחס גם לדיבאלה, שמיעט מאוד לשחק העונה גם בגלל קורונה: "אנחנו מתגעגעים אליו. הוא לא שיחק יותר מ-800 דקות העונה. הנוכחות שלו נותנת לנו יותר אופציות בהתקפה. יש לו עוד שנה בחוזה ואין לי מה להוסיף מעבר למה שאניילי כבר אמר".

ב"אס" טוענים שאם וכאשר יחזור CR7 לריאל מדריד, הוא יהיה חייב להפחית משמעותית ממשכורתו הנוכחית. כרגע, מרוויח הפורטוגלי 31 מיליון לעונה, בעוד הבלאנקוס ידרשו ממנו להרוויח 25 מיליון יורו "בלבד" - עדיין המשכורת הגבוהה ביותר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully