וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"גולפאית הסקסית": גברים זרים מביטים עלי במשקפת במסלולים

10.5.2021 / 10:24

פייג' ספריאנאק, שהפכה לכוכבת רשת עם למעלה מ-3 מיליון עוקבים באינסטגרם, חשפה את הקשיים שלה במועדונים בהם שולטים גברים: "הם לא גורמים לך להרגיש בנוח"

ביצועי הגולף של פייג' ספיאראנק/חשבון האינסטגרם של פייג' ספיראנאק

כבר סיפרנו לכם לא פעם על פייג' ספריאנאק, הגולפאית/דוגמנית שהפכה לאושיית אינסטגרם, בין היתר בזכות התמונות החושפניות שהיא מעלה. ספיראנאק כבר קיבלה את הכינוי "הגולפאית הסקסית", ואף שיש לה למעלה משלושה מיליון עוקבים באינסטגרם - בחיים האמיתיים היא מעדיפה שלא יהיו לה עוקבים. בטח לא כאלה.

האמריקאית בת ה-28 סיפרה לאחרונה כי גברים זרים בוהים בה במסלולי הגולף השונים. "הייתי בקאנטרי קלאבס בהם גברים מסתכלים על ממשקפת, מרחוק", אמרה.

עוד בוואלה!

"הגולפאית הסקסית" חושפת: "אני לא נוהגת ללבוש תחתונים לתחרויות"

לכתבה המלאה

הדברים הללו הגיעו בין היתר על רקע מועדון גולף בניו ג'רזי, שהחליט, בשעה טובה ומוצלחת, לאפשר לנשים לשחק על אותו מסלול כמו הגברים, באותם שעות - בניגוד לנהלים שהיו נהוגים עד לא מזמן. "זה שם אותנו בצד הנכון של ההיסטוריה", אמר נשיא המועדון, אך את ספריאנאק זה לא סיפק. "הם לא גורמים לך להרגיש בנוח להיות שם", אמרה על אותם מועדוני גברים. "הם לעולם לא יאפשרו לחלק מהאנשים להרגיש שם כאילו הם רצויים ב-100 אחוז".

בשנה שעברה אמרה הגולפאית: "למשך כל חיי אני מנסה למצוא מקום בו אוכל להרגיש בנוח, שלמה עם עצמי, וזה טרם קרה. גולף הוא המקום הכי גרוע עבורי, כי אני בדיוק ההיפך מכל מה שהענף הזה מסמל. אני אמיתית, אני לובשת מה שאני רוצה ותמיד הייתי שונה. גולף הוא בדיוק ההיפך מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully