וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף: האיש שקבע שיא עולם חדש - 3,050 שכיבות סמיכה בשעה

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 11:10

טשיין ג'ונסון האמריקאי ניפץ שיא בן 30 שנה, שאמור לקבל בקרוב מקום של כבוד בספר השיאים של גינס. ויש גם שיא משוגע לא פחות, אותו לא הצליח לשבור

שיא עולם בשכיבות סמיכה. מתוך יוטיוב, צילום מסך
שיא מדהים. ג'ונסון בפעולה/צילום מסך, מתוך יוטיוב

טשיין ג'ונסון אמור להיכנס בקרוב לספר השיאים של גינס, והוא עבד קשה מאוד כדי שזה יקרה. לפני מספר חודשים, החליט האמריקאי, לשעבר בחיל הנחתים של ארצות הברית, שברצונו לנסות ולשבור שיא היסטורי בן 30 שנה: הכי הרבה שכיבות סמיכה תוך שעה.

כדי לעשות זאת, ג'ונסון צריך היה לבצע לא פחות מ-2,919 חזרות - כמות כמעט בלתי נתפסת. לאורך כחמישה חודשים הוא לא הפסיק להתאמן, ובסופו של דבר זה קרה: במשך שעה שלמה ג'ונסון לא הפסיק, ובסיומה עמד במשימה - 3,050 שכיבות סמיכה, שיפור של 131 לשיא הקודם. כעת כל שנותר כדי שהשיא ייכנס לספר של גינס הוא בדיקה קפדנית, שעתידה להתבצע בקרוב.

על הדרך, קיווה ג'ונסון לנפץ שיא היסטורי קשה לא פחות - הכי הרבה שכיבות סמיכה ב-12 שעות. אלא ששם, לצערו, לא צלח: הוא ביצע 16,500 חזרות "בלבד", ולא הצליח להתקרב לשיא שנותר על 19,325.

למיטיבי לכת: צפו בסרטון המלא

"היו כמה דברים שלא לקחתי בחשבון, כמו הפסקות בין לבין, והמאמץ הגופני אחרי שכבר שברת שיא עולם, אבל מבחינתי ניצחתי", אמר. "התאמנתי במשך חמישה חודשים, לפחות פעם או פעמיים ביום, ובמהלך הניסיון לשבור את השיא אתה קצת הופך לזומבי".

בעבר כבר הוכיח טשיין שאין דבר העומד בפני הרצון - כלומר, הרצון שלו. ב-2018 צעד 35 ק"מ מדי יום, מאורלנדו ללוס אנג'לס, כדי לגייס כסף לקרן צדקה שסייעה לחיילים חסרי בית. "אני עושה את הדברים הללו כדי לתת לאנשים השראה, שינסו לעשות דברים מדהימים", אמר. "אני לא ספורטאי עם חוזה של 150 מיליון דולר, אבל אלוהים נתן לי את ההזדמנות לנסות ולעשות שינוי".

כעת ג'ונסון מתכנן לקחת חופש של שבוע - אבל לאחר מכן הוא יחזור לעניינים: "אני חושב שאתחיל להתאגרף קצת. אחרי שיסירו את מגבלות הקורונה, אולי אנסה לרוץ שוב או לשבור שיא עולם אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully