וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר אמריקאי צולם מלגלג על לברון ג'יימס - ועשוי לאבד את עבודתו

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 12:09

לאחר שכוכב ה-NBA ביקר לא פעם את כוחות המשטרה בארה"ב, נייט סילבסטר פרסם סרטון ויראלי שהגיב לכך - והושעה מתפקידו. קמפיין גיוס המונים כבר גייס עבורו כ-350 אלף דולר

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. GettyImages
גם כשהוא לא משחק, הוא תמיד בכותרות. לברון/GettyImages

שוטר אמריקאי עלול לאבד את עבודתו, לאחר שצילם את עצמו לועג ללברון ג'יימס בסרטון שהפך ויראלי תוך רגעים ספורים. כוכב לוס אנג'לס לייקרס התבטא בעבר לא פעם כנגד אלימות השוטרים בארצות הברית, בפרט כלפי אזרחים שחורים, והרגיז לא מעט אנשי אבטחה.

אחד מהם הוא נייט סילבסטר, ממשטרת בלביו באיידהו, שהגיע לזירת אירוע ואמר לתוך מכשיר הקשר שלו: "מוקד, הגעתי לזירה. תוכלו להגיד ללברון ג'יימס לצלצל לטלפון שלי באופן מיידי? תודה.

"לברון, היי, זה אני. תקשיב, אני כאן בזירת האירוע ויש פה בחור שמנסה לדקור בחור אחר עם סכין. מה לדעתך אני צריך לעשות? אוקיי, תראה, שניהם שחורים. אחד מנסה לדקור את השני עם סכין. הפעלת כוח היא בלי ספק הכרחית. אז לא אכפת לך אם אדם שחור מנסה להרוג אדם שחור אחר, אבל כן אכפת לך אם שוטר לבן הורג אדם שחור, אפילו אם הוא עושה זאת כדי להציל אדם שחור אחר? זה לא כל כך הגיוני, אבל מצד שני, אתה ממש טוב בכדורסל, אז אין לי ברירה אלא להאמין לך".

בסרטון המדובר צפו למעלה מ-4.5 מיליון איש בטיקטוק, מה שגרם למשטרת בלביו להגיב במהרה: "הדברים שנאמרו שם אינם משקפים את המשרד שלנו. אנחנו תמיד דורשים מהשוטרים שלנו להתנהל באופן חברי ומקצועי עם האזרחים. לא כך אנחנו מצפים מהשוטרים שלנו להתנהג בזמן משמרת. נטפל בעניין הזה באופן פנימי".

סילבסטר הושעה מתפקידו, ולאחר זמן קצר הוקם ברשת קמפיין גיוס המונים, אליו נאספו למעלה מ-340 אלף דולר עד כה. "כרגע הוא עדיין מועסק, אבל עתידו לא ברור", נכתב בעמוד הקמפיין. "זה אמור היה להיות סאטירי ולדבר על פגם ברור בהיגיון של לברון. אנא תרמו, כל דולר עוזר".

סילבסטר הודה לחברו שאחראי על קמפיין גיוס ההמונים, ובסרטון שפרסם אמר בין היתר: "אני רוצה שהפוקוס יעבור לתמונה הגדולה יותר, ובה אנשי חוק מוצאים את עצמם מותקפים על ידי התקשורת וסלבריטאים, שמבקרים אותם על כך שהם בסך הכל עושים את עבודתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully