וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שפרצה לגמר ליגת האלופות: "לא הייתי מוכנה למה שיקרה אחר כך"

22.4.2021 / 9:15

שנתיים אחרי שפרצה לכר הדשא בבגד ים, ועם 3.6 מיליון עוקבים באינסטגרם קינסי וולנסקי התראיינה וסיפרה על מעמדה החדש כוכבת רשת: "החוויה הזו הגדילה את החשיפה שלי, רוצה להעניק נאומי מוטיבציה לנשים"

קינסי וולנסקי בגמר אליפות העולם בסקי/צילום מסך

אחד הרגעים הזכורים ביותר בגמר ליגת האלופות של 2019 דווקא לא ממש היה קשור לכדורגל: במהלך המפגש המרתק בין ליברפול וטוטנהאם פרצה לכר הדשא דוגמנית בבגד ים, ולאחר מכן התברר כי עשתה זאת כדי לקם את אתר הפורנו של בן זוגה.

שמה הוא קינסי וולנסקי והיא בילתה מספר שעות במאסר, אבל זה היה שווה את זה: תוך ימים ספורים צברה למעלה משני מיליון עוקבים חדשים באינסטגרם, ובבת אחת הפכה לדמות מוכרת בעולם.

"לא הייתי מוכנה למה שהגיע לאחר המשחק ההוא", אמרה השבוע בריאיון למגזין "ניימס". "עשיתי את זה כי רציתי לדחוק את עצמי עד הגבול ולראות לאן אגיע אם אחיה את החיים במלואם. אני אסירת תודה על כך שהחוויה הזו הגדילה את החשיפה שלי, ועכשיו אני יכולה לתקשר עם קהל רחב יותר ברחבי העולם".

כיום וולנסקי היא כוכבת רשת, עם למעלה מ-3.6 מיליון עוקבים באינסטגרם. כשנשאלה מה הטיפים שלה לאנשים שרוצים להפוך לכוכבי רשת, אמרה: "תמצאו את הדרך שלכם ומה אתם יכולים לחלוק עם העולם שייחודי רק לכם. צריך לפרסם מדי יום כדי שהחשיפה תגדל, ותמיד צריך להיות כמה שיותר מקורי ואותטני".

אשר לשאלה איפה היא רוצה להיות עוד עשר שנים, אמרה וויליאמס: "הרבה אנשים לא יודעים שבנוסף לחשבונות הרשתות החברתיות שלי, אני גם סוכנת נדל"ן ויש לי המון עסקאות. גם הוצאתי ליין בגדים, אני מטיסה מסוקים וצונחת ממטוסים. אני מטה על פעילויות מאתגרות. אני מקווה להעניק נאומי מוטיבציה לנשים ולעודד אחרים להגשים את החלומות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully