וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של כריס סמולינג על הטראומה מהשוד המזוין בביתה: "גנבים עכברושים"

18.4.2021 / 7:00

סאם סמולינג, בעבר דוגמנית וכיום אם ילדיו של בלם רומא, סיפרה על החוויה הקשה כששודדים חמושים כיוונו אקדח לראשה ב-4 לפנות בוקר: "מזועזעת, לא נותרו לי תכשיטים"

שחקן רומא כריס סמולינג. GettyImages
סיוט לילי. סמולינג/GettyImages

אשתו של כריס סמולינג, בלם רומא, סיפרה על השוד המזוין שאירע בביתה ועל האירוע הטראומתי שעברה, אחרי ששודדים רעולי פנים פרצו לביתה ב-4 לפנות בוקר בשבוע שעבר ואיימו עליה באיומי אקדח בבירת איטליה. שלושה אנשים פרצו לווילה של סמולינג ואשתו, סם סמולינג (קוק), בעבר דוגמנית בעמוד 3 של "סאן". בנוסף שהו בבית בנם בן השנתיים, אחות של סמולינג ואמא שלו. השודדים הכריחו את סמולינג לפתוח את הכספת, וגנבו ממנה שעונים ותכשיטים ששוויים מוערך ב-100 אלף ליש"ט.

סאם סמולינג הביעה את הזעזוע שלה מההתנהלות השפלה של הגנבים "העכברושים", והחמיאה לבן זוגה על התנהלותו באירוע: "למרות שאני עדיין מזועזעת, המשפחה שלי בסדר", כתבה הדוגמנית לשעבר בת ה-35, "בן הזוג שלי התנהל בסיטואציה הזאת בצורה טובה מאוד.

כריס סמולינג עם אשתו סאם סמולינג. אינסטגרם samsmallinginsta, אתר רשמי
מאחלה להם קארמה רעה. סמולינג/אתר רשמי, אינסטגרם samsmallinginsta

"רק הייתי רוצה להגיד לאלה שחיים את החיים שלהם כמו הגנבים האלה, שבאו לחדר השינה שלי ב-4 לפנות בוקר ואיימו באקדחים לראשים שלנו, תחשבו מחדש על הבחירות שלכם בחיים ותחיו בצורה מכובדת יותר, עם מצפון, כמו גברים אמיתיים, לא כמו עכברושים (בלי לזלז בעכברושים).

"אני מניחה שהחיים שלכם לא היו קלים, אבל תמיד יש דרך אחרת. דרך שתוביל לברכה, ולא לקארמה שתנשך לכם בתחת, ואין לי ספק שזה יקרה!".

סמולינג אף הבהירה שנשדדו לה כל התכשיטים, ושאין לה שום כוונה לרכוש חדשים, אם מישהו שוקל לשדוד אותה שוב. "למען הסר ספק, כל מי שחושב להתקרב שוב למשפחה שלי. לא נותרו לנו אף תכשיט או שעון, ואין לנו שום כוונה לקנות! אם תראו תכשיטים עלינו, הם מזויפים. אז אל תטרחו".

עוד בוואלה!

בעקבות גל הפריצות: פ.ס.ז' תציב מאבטחים מחוץ לבתיהם של השחקנים

לכתבה המלאה

על פי הדיווחים, השודדים היו מאורגנים היטב, עקבו אחרי סמולינג, הורידו את הסורגים מאחד החלונות שלו ואף סיממו את הכלבים שלו בסם הרדמה. הוא לא שחקן היחיד ברומא שנשדד לאחרונה (למאמן פאולו פונסקה נגנבו 100 אלף יורו), ובטח שלא באירופה, כאשר הדיווחים על מקרי השוד של שחקני פריז סן ז'רמן זעזעו את אלופת צרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully