וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות גל הפריצות: פ.ס.ז' תציב מאבטחים מחוץ לבתיהם של השחקנים

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 15:01

אחרי הפריצות לבתים של די מריה ומרקיניוס, אלופת צרפת תנקוט בצעד חריג. בינתיים שחקני עבר בצרפת קוראים לחקירה יסודית: "הצמידו אקדח לראש שלי לעיני בתי בת ה-4, היא עדיין מתעוררת עם סיוטים"

תקציר ה-1:1 בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט/ספורט 1

פריז סן ז'רמן מגיבה לאירועים החריגים בסוף השבוע. כזכור, במהלך המשחק מול נאנט נפרצו בתיהם של אנחל די מריה ושל מרקיניוס, ובני משפחותיהם נפלו קורבנות לשוד אלים - מה שאף גרם למאמן מאוריסיו פוצ'טינו להחליף את הקשר הארגנטינאי בנסיבות חריגות.

בצרפת חושדים שכנופייה של פושעים עוקבת אחר שחקנים של פריז סן ז'רמן, מה שבא לידי ביטוי בפריצות לבתים של שחקני הקבוצה לעתים תכופות. ברוב המקרים הפריצות מתרחשות בזמן משחקים של הקבוצה, מה שמצביע על התנהלות מתוכננת.

היום (שלישי) דווח ב"ל'אקיפ" שפ.ס.ז' מתכוונת להציב שמירה פרטית על בתיהם של השחקנים בזמן משחקים, כדי למנוע את תחושת חוסר הביטחון שחשים כעת בני משפחותיהם של השחקנים. רוב שחקני פ.ס.ז' מתגוררים באותה שכונת יוקרה בפרברי פריז, ובעבר דאגה הקבוצה להתקין מצלמות אבטחה בטבעת שמסביב לבתים בעקבות אירועים קודמים.

אנחל די מריה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
סוף סוף יקבל תחושת ביטחון? די מריה/רויטרס

כך או כך, לא מדובר במקרה בודד. כדורגלנים רבים בצרפת סבלו בעבר ממקרי שוד אלימים, וכעת גוברים הקולות בצרפת לחקור בצורה יסודית יותר את הפעילות המכוונת של גורמי פשיעה נגד שחקנים. שחקן העבר של ליל פלורן בלמונט סיפר אמש ל"לה פריזיאן" שגם הוא נפל קורבן למקרי שוד אלים בשנת 2008, שרק במזל הסתיים ללא פגועים בנפש.

"השעה הייתה חמש לפנות בוקר, וישנתי בבית. לפתע הדלת נפתחה ושלושה אנשים רעולי פנים הופיעו מולי. הם דרשו שאתן להם את המפתחות לרכב שלי, והשליכו את אשתי לרצפה. כשהבעתי התנגדות, הם הצמידו לי אקדש לראש במשך 10 דקות. בתי בת ה-4 הייתה עדה להכל".

בלמונט מספר ש"חודשים לאחר המקרה עדיין חיינו בפחד. בתקופה ההיא, כל בני המשפחה ישנה באותו חדר. מאז אני ואשתי הצלחנו להתמודד ולשכוח מזה, אבל הבת שלי עדיין קמה מסיוטים בלילה לפעמים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully