וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקנדל ענק", "בושה", "החלטה שתעלה באליפות": ריאל זועמת בעקבות הפנדל לסביליה

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 8:29

בריאל מדריד זעמו על הפנדל שניתן לסביליה ונלקח מהם ב-2:2, זידאן נכנס למגרש והתלונן לשופט, בכיר במועדון צוטט: "הליגה מנסה לשים לנו רגליים". פיקה עקץ את המאמן ואת הבלאנקוס

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
כעס מאוד בסיום והלך להתלונן לשופט. זידאן/רויטרס

ריאל מדריד פספסה הערב (ראשון) הזדמנות פז לעלות אל פסגת הלה ליגה ולהשאיר את גורלה בידיה כשסיימה ב-2:2 דרמטי מול סביליה בבית, במסגרת המחזור ה-35. שער מזליקי של אדן הזאר בדקה ה-94 קבע חלוקת נקודות כשעוד קודם לכן היה רגע מחלוקת: קארים בנזמה הוכשל ברחבה על ידי יאסין בונו ונשרקה עבירה ופנדל, אבל הסתבר שבמהלך שקדם לכך אדר מיליטאו נגע ביד ומי שקיבלה פנדל הייתה דווקא סביליה.

ב"מארקה" דיווחו שבכירים בריאל מדריד מאמינים שמאחורי החלטות השיפוט האחרונות, עומדת קנוניה. "ידענו שיהיה קשה לזכות באליפות, אבל לא ניחשנו שהליגה בחסות השופטים תנסה לשים לנו רגליים", צוטט גורם במועדון. לפי הדיווח, חלק מאנשי ריאל זעמו לאחר המשחק וקראו לעבר השופט: "ביזיון", "סקנדל ענק" ו"גניבה".

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. רויטרס
"אנחנו עדיין במירוץ". מודריץ'/רויטרס

זינדין זידאן נראה כעוס מאוד בסיום, חרג ממנהגו ונכנס למגרש כדי לדבר ארוכות עם השופט המרכזי של המשחק. מי שלא אהב את השיפוט ואת רגע המחלוקת בו ניתן לסביליה פנדל ונלקח מריאל אחד היה דני קרבחאל. מגן הבלאנקוס העלה באינסטגרם סטורי, בו כתב: "איזו בושה". מי שהגיב בצורה עוקצנית לציוץ בו נראה זידאן מתלונן לשופט היה בלם ברצלונה ג'רארד פיקה, שחטף לא מעט ביקורת אחרי שירד מהיציע להתלונן לשופט אחרי שבארסה הפסידה 2:1 בקלאסיקו. פיקה הגיב ואמר: "כשמדברים, אז אנשים מבינים אחד את השני". כזכור, אחרי אותו קלאסיקו נשמע מודריץ' אומר לפיקה: "עכשיו תלך להתלונן כמו תמיד?".

קשר ריאל לוקה מודריץ' אמר אחרי המשחק: "רצינו להיות תלויים בעצמנו עד לסיום העונה, אבל האופציה הזו לא קיימת יותר. אנחנו עדיין במירוץ. אנחנו צריכים להיות מאוחדים ולנצח בשלושת המשחקים שנותרו ואז נראה מה יהיה".

מרקו אסנסיו, שכבש את השער של ריאל דקה אחרי שנכנס, התייחס לפנדל שנשרק אחרי נגיעת היד של מיליטאו ואמר: "הוא אפילו לא הסתכל על הכדור והשופט נתן פנדל - אף אחד מאיתנו לא מבין חוק היד. ההחלטה הזו של השופט יכולה לעלות לנו באליפות".

איבן ראקיטיץ', שבעט וכבש את הפנדל במחלוקת, אמר: "ריאל הייתה טובה יותר במחצית השנייה. נלחמנו, ראינו שתיים מהקבוצות הטובות ביותר בליגה וזו המטרה שלנו, להיות בין הטובות". על הפנדל אמר הקרואטי: "מתוך המגרש זה נראה לי כמו פנדל ברור, הייתה נגיעת יד. אנחנו יכולים על איך שאני מפרש את זה, אבל השופט החליט שזה פנדל, אז זה חוסר מזל לריאל אבל השופט קיבל את ההחלטה הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully